Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kan ju börja med att erkänna 2 saker...:angel: (Sonen är 9,5 månader gammal nu) 1) Ger välling efter tandborstning Vi har en sååå...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 842
Senast: merman
·
Gravid - 1år Finns det några knep att ta till för att få ordning på detta? Motion, tillskott, saker att inte äta.... eller??? Min mens startade...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: Ishtar
·
A
Gravid - 1år :( MF i oktober och ingen graviditet än :( Testar med stickor och får utslag när jag har ÄL men det blir inget ändå. Hade en...
2
Svar
24
· Visningar
3 211
Gravid - 1år Jag behöver lite snabba tips mitt i amningskaoset. Jag har en kille som vill amma jämt. Är det något fel när han vill amma så ofta? Han...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 733
Senast: Brandgul
·
  • Låst
Gravid - 1år Januari -08 1/1 - vindvissla - första barnet Sam kom 10e jan 05.18 5/1 - Hera- Första barnet Blev en liten flicka 27/12 4/1 - Valborg...
30 31 32
Svar
632
· Visningar
51 050
Senast: Snurrfian
·
B
  • Låst
Gravid - 1år jag vet att jag ska testa mig för ev graviditet men ville bara höra med er lite snabbt.. Jag måste testa med blog och inte urin därför...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 023
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hur vet man vilken färg man kommer trivas att gå om kring med i princip varje dag under ett par tre års tid?! Grå, brun svart känns...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 329
V
Gravid - 1år Någon som vet hur det går för Stallkatten? Hon hade väl BF runt den 20:e jan??? En av "de väntande" som jag saknar här!
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Vaccan
·
Gravid - 1år Någon som haft eller planerar? Hur gjorde eller ska ni göra? Vi har nästan allt klart, sambon ska boka bygdegården imorgon och vi har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
10 133
B
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick, eftersom jag känner folk här inne, och vill inte att folk ska få veta att, eller ja, ni fattar :p Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
4 395
Senast: Mammas
·
D
Gravid - 1år Hej alla livserfarna seniorer! Jag har aldrig velat ha barn, vet inte hur det skulle få plats i mitt överfulla liv och vad är det för...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 844
Senast: Spirit
·
A
Gravid - 1år Nu börjar smekmånaden ta slut och det är dags att se vardagssysslorna i vitögat. När tyckte ni det kändes ok att börja mocka (halm) igen?
Svar
14
· Visningar
2 232
Senast: åke
·
L
Gravid - 1år Jag e så bebissugen just nu så nu vill jag se bilder på era barnvagnar!! Knäppt sug:smirk: men jo, jag vill se bilder!!
2
Svar
29
· Visningar
3 630
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Jag har ju en son sen innan han kommer vara 13 månader när lillebror kommer. Detta kommer ju bli väldigt stor omställning för honom. Jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 725
Senast: Trygg
·
Gravid - 1år för oss som har lite eftergraviditetskilon att jobba bort :idea: Någon som är intresserad av att tillsammans med mig skriva ner lite...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
33 472
Senast: Bollen
·
N
Gravid - 1år Det har nu gått snart 9 veckor sedan förlossningen och på tisdag ska jag på efterkontroll. Jag har läst på lite om preventivmedel och...
2
Svar
39
· Visningar
14 669
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Hej! Jag undrar om det är någon här som döpt sitt/sina barn efter amerikanska namn? Eller har ni några amerikanska namn som ni tycker...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
30 417
Senast: KisseNova
·
G
  • Låst
Gravid - 1år hur mkt dricker ni då å jur länge väntar ni me att amma igen??,min son på snart 6månader ammas fram till kl 16:00,sen får han välling å...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 261
Senast: Snurrfian
·
I
  • Låst
Gravid - 1år Så allihopa, ni som redan har barn eller ni som väntar barn. Sammanställ en lista på babysaker som bör finnas från dag 1, även antal...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
24 963
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Nu finns det ju en lång tråd med gravidmagar-men vad hände efter det? De som känner för det får gärna visa, jag är nyf på hur kroppen...
35 36 37
Svar
733
· Visningar
167 185
Senast: Raeman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp