Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, det är precis vad Alabama gör *s*. Hon ligger i soffan & "knipsar" på sina klor på baktassarna... extra mycket nu när hon inte får...
Svar
4
· Visningar
2 480
C
Övr. Hund Säger forkare Marie Sallander. Vad säger ni? Här är länken, Rapport Jag säger varken bu eller bä. För jag kan och vet så lite om...
2
Svar
32
· Visningar
3 327
Senast: Sol
·
Övr. Hund Mina föräldrar bor mitt på vischan och idag ringde den nya arrendatorn till jordbruksmarken bredvid mig. Han ville bara kolla ifall de...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Märker mer och mer att Zippo (den äldsta på 2,9 månader) stressar otroligt mycket.. Och blir väldgt lätt uppstressad. Och det har...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: soma
·
Övr. Hund Som ni flesta vet vid dethär laget så somnade min Atlaz in den 28/12-2006.. Jag som alltid haft hund och aldrig ( sedan bebisålder )...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 239
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Vill bara ha era tankar och ideer, sa dela pa! Sarge, sa klart eh, ar en... aning... "fast vid mig". *host* Las: ouppfostrad och...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund \"anfallande\" hund-råd önskas! Min snart 3-åringa schäfer hanne har alltid varit jättesnäll och alltid glad, knackar något på dörren...
Svar
4
· Visningar
1 785
Senast: vallhund
·
Övr. Hund \"amma\"!? min vovve går runt med mjölk hela tiden... :smirk: hon har gjort det nu i ca 2 månader.. hon har aldrig hart några valpar...
Svar
9
· Visningar
1 538
Senast: litania
·
K
Övr. Hund Det finns ju ett stort behov hos hästar så jag tänkte att någon här på buke kanske vet var/om man kan anmäla sin tik som amma. Min tik...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Passade nyss en bekants hund några dagar. Hunden i fråga är en omplacering på ca 3 år. Matte är jätte ambitiös och trots att vi tränar...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 075
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ja, vilka raser är det som anses vara "allergivänliga"? Jag vill så gärna ha hund, men min man är allergisk. Han är i o f s allergisk...
2
Svar
37
· Visningar
9 677
Senast: Stormogul
·
B
Övr. Hund \"Allergivänlig\" hundras Någon som vet några hundraser som anses vara mer allergivänliga än andra?
2
Svar
33
· Visningar
14 619
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Hund \"Allergifria\" hundar eller iaf hundar som allergiker är mindre allergiska mot, vilka raser är det?nån som är allergisk som har hund...
Svar
19
· Visningar
14 764
Övr. Hund Lite lullig rubrik, men kom inte på någon bättre. Satt och funderade på det med att det finns dom som anser att en hund tillhör alla...
2
Svar
33
· Visningar
3 310
Senast: martensson
·
Övr. Hund Behöver lite tips från er hur jag ska bygga en liten "aktivitetsbana" i skogen här bakom huset. Vad för typ av hinder ska man göra...
Svar
6
· Visningar
2 555
Senast: Mirre
·
Övr. Hund är titeln på en annons på Blocket, Då infinner sig omedelbart frågan - vad är då en oäkta blandrashund? En renrasig hund som alla tror...
Svar
18
· Visningar
1 611
Senast: Annie_92
·
P
Övr. Hund Hej ! Jag är ny här på forumet, och undrar om ngn har erfarenhet av detta: Min tikvalp på 13 veckor drar rumpan i marken trots att jag...
Svar
6
· Visningar
10 670
Senast: Benso
·
Övr. Hund Ja det fick jag höra av en kvinna för några dagar sen. Vad tycker ni, liknar min vovve en sån? Han är en 3 årig...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
46 144
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Mammas och pappas toytik är lite... speciell. Hon har aldrig varit speciellt intresserad av andra hundar, inte ens som valp. Nu på...
Svar
11
· Visningar
2 235
S
Övr. Hund Ja, så låter jag ibland... Har ni tänkt på att har man hund får man inte vara för känslig av sig? Superpussar av "nyss ätit...
2
Svar
30
· Visningar
4 020
Senast: HorseGeek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp