Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har precis min tik haft ett "anfall" av de märkliga snorkningar som är typiska för att noskvalster finns.Hon fick förra året...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Pangare
·
M
Övr. Hund Hon e jättefin...synd att dom inte kan vara rumsrena redan när dom kommer :smirk: men men hon växer ifrån det :D Diva kollar läget...
2
Svar
38
· Visningar
2 374
Senast: Jozze
·
I
Övr. Hund Någon som kan berätta om symptomen?
Svar
12
· Visningar
16 040
Senast: Russin
·
Övr. Hund Sitter här nu med lilla vovven inpackad i en handduk och påskinnet har han en "inpackning". Fick tips på ett bra schampoo som ska vara...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Milosari
·
Övr. Hund :crazy: :confused: Såhär är det: Jag har lovat min polars mamma att hjälpa henne med lite ringträning till utställning på söndag. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 922
Senast: GaurdianAngel
·
V
Övr. Hund Vad krävs för att/ Vad innebär detta? alltså; Det finns på en viss somlig rasklubbs sida länkar till uppfödare (det gör det väl på de...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: Tippan
·
Övr. Hund :love: Tuffing fick småttingar inatt. Jag är en stolt mormor :bump: Preliminära namn är Asterix o Obelix.
2
Svar
23
· Visningar
1 702
Senast: marieka
·
W
Övr. Hund Hej Alla glada hundvänner. Imorgon skall jag på min första agilitytävling med min hund och har lite frågor och funderingar!! 1...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Geezer
·
S
Övr. Hund Har ju tänkt att para min vovva i början av nästa år. Så därför har jag börjat kolla upp olika hanar som kan vara aktuella. Vill ju...
Svar
6
· Visningar
3 790
Senast: Geezer
·
J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 046
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min väns tik vart "tjuvbetäckt" och nu har hon gett den abortspruta... Tiken var dräktig dag 43. Det var igår.. Veterinären sa att...
2
Svar
24
· Visningar
5 127
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av fodret som Husse levererar? Väntar på provförpackningar men vill höra lite från er som provat detta foder...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Rose
·
N
Övr. Hund Min golden-hane 12 år börjar bli mager. Han får hundk**ets foder och ett pulvertillägg som ökar genomblödningen i musklerna o förebygger...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: Nowis
·
Övr. Hund Min foderhund ylar när hon hör t.ex en polisbil eller ambulans som har på sirenerna antingen om det är "på riktigt"eller på tv. VArför...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: CA
·
H
Övr. Hund Hon är 9 veckor gammal, jag har lärt henne sitt och ligg men jag haft hjälp av en bok som beskrev väldigt bra hur man gör. Jag vill...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Kanske en onödig tråd, men jag vill dela med mig. Det var i och för sig bara en mindre inofficiell utställning, dock med drygt 100...
Svar
13
· Visningar
879
Senast: Egonson
·
K
Övr. Hund Häromdagen var jag ute och åkte med bilen på smala grusvägar. Framför mig så ser jag en karl med en hund. Han står o sparkar något som...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: Kristin80
·
M
Övr. Hund Min hund har haft problem med huden sen han var ca 8 månader (är 4 år nu) o fortfarande vet ingen varifrån detta kommer. Han får fläckar...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: aldente
·
Övr. Hund Efter den stora sorg och chock vi fick när vår älskade Lizzie fick somna in pga inre blödningar, så har vi hittat ett litet charmtroll...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: horselove
·
T
Övr. Hund Har fått tips om att ge detta till min hund som är 9år och lite små stel. Hon är seniorbesiktigad och har inga andra fel än just lite...
Svar
9
· Visningar
2 150
Senast: Thindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp