Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Mina hundar har i många år ätit hemmablandning eller färskfoder. Nu ska jag av olika anledningar köpa en torrfodersäck... Jag hade först...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: Daphine
·
M
Övr. Hund Vill veta allt om Irländska varghundar! Någon som kan hjälpa mig? Någon gång i framtiden, när jag är självförsörjande och har tiden och...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: GaurdianAngel
·
J
Övr. Hund Fy ushh.. Fick en adoptivshund för ca 1 månad sen :love: .. Jätte gullig på 6 månader :rofl: .. Men han skäller.. HELA tiden :cry: Det...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag är ledig och hemma med min strax 15 veckor gamla mellanpudelvalp, och tänkte bara höra om någon har några tips på vad man kan göra...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: cassiopeja
·
Svar
3
· Visningar
933
Senast: rock_89
·
Övr. Hund Eller ung och ung....sju år är väl snarare medelålder.... :smirk: Hur som helst, jag tycker min retrieverkorsning är lite stel när hon...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Trissa
·
Övr. Hund När man äntligen kommit en bit på vägen med sina problem, i vårat fall - utfall mot andra hundar. Så är det väl klart att det skall...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Godis råtta i munnen Här är en bild på vår stövare som var så väck att han inte märkte att han har godis i munnen bara :D
Svar
5
· Visningar
836
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Nu har precis min tik haft ett "anfall" av de märkliga snorkningar som är typiska för att noskvalster finns.Hon fick förra året...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Pangare
·
M
Övr. Hund Hon e jättefin...synd att dom inte kan vara rumsrena redan när dom kommer :smirk: men men hon växer ifrån det :D Diva kollar läget...
2
Svar
38
· Visningar
2 379
Senast: Jozze
·
I
Övr. Hund Någon som kan berätta om symptomen?
Svar
12
· Visningar
16 054
Senast: Russin
·
Övr. Hund Sitter här nu med lilla vovven inpackad i en handduk och påskinnet har han en "inpackning". Fick tips på ett bra schampoo som ska vara...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Milosari
·
Övr. Hund :crazy: :confused: Såhär är det: Jag har lovat min polars mamma att hjälpa henne med lite ringträning till utställning på söndag. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 928
Senast: GaurdianAngel
·
V
Övr. Hund Vad krävs för att/ Vad innebär detta? alltså; Det finns på en viss somlig rasklubbs sida länkar till uppfödare (det gör det väl på de...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Tippan
·
Övr. Hund :love: Tuffing fick småttingar inatt. Jag är en stolt mormor :bump: Preliminära namn är Asterix o Obelix.
2
Svar
23
· Visningar
1 706
Senast: marieka
·
W
Övr. Hund Hej Alla glada hundvänner. Imorgon skall jag på min första agilitytävling med min hund och har lite frågor och funderingar!! 1...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Geezer
·
S
Övr. Hund Har ju tänkt att para min vovva i början av nästa år. Så därför har jag börjat kolla upp olika hanar som kan vara aktuella. Vill ju...
Svar
6
· Visningar
3 796
Senast: Geezer
·
J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 055
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min väns tik vart "tjuvbetäckt" och nu har hon gett den abortspruta... Tiken var dräktig dag 43. Det var igår.. Veterinären sa att...
2
Svar
24
· Visningar
5 166
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av fodret som Husse levererar? Väntar på provförpackningar men vill höra lite från er som provat detta foder...
Svar
10
· Visningar
868
Senast: Rose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp