Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund kan det bli något vettigt av det? //Sheena som inte är grym på hundar men som av misstag råkat få en...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 533
Senast: athena
·
Övr. Hund Vad GÖR man för någonting? :confused: Hon har aldrig varit speciellt glad i mat (bortsett från när hon var skendräktig och vi undrade...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min hund har diarré och har bajsat en del på vår gräsmatta :eek: Igår när jag stod ute dök frågan upp: Vad gör man om man är "på stan"...
Svar
15
· Visningar
4 507
Senast: Olius
·
P
Övr. Hund [/IMG] Dax att visa upp damen :)
Svar
3
· Visningar
706
Senast: pippi27
·
V
Övr. Hund slöglor lite på blocket (denna eminenta portal för att hitta hund ;) ) och hittade en fin liten Tollare som breskrivs som "mindre...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: Tippan
·
F
Övr. Hund Har en GD på 5 månad, hane. :love: Problem 1. När vi tränar ute i koppel, fot, sitt, ligg, o hit. Funkar hur bra som helst! När...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: julia_v
·
U
Övr. Hund Med tanke på att jag skrev i "är din hund farlig tråden" så skriver jag den här tråden. Jag tog nämligen bort min spaniel i förra...
Svar
9
· Visningar
1 015
A
Övr. Hund Jag har hittat en hund jag vill köpa! :) En korsning mellan Golden och storpudel, en sk Goldendoodle! Det är en 10 månaders tik...
Svar
6
· Visningar
2 985
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Vår Lizzie som jag skrivit om tidigare när hon blev biten av en lösspringande hund, har i eftermiddag hastigt lämnat sin sörjande flock...
Svar
9
· Visningar
1 328
Senast: svart arabhingst
·
H
Övr. Hund Min vovve är bara 6 veckor än o hon har inte kommit hem till mig heller men jag är nyfiken på när man kan börja på kurs med henne...
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: HaRLeKIn
·
H
Övr. Hund Skulle vilja ha tag på ett bra hundfoder som ger FETA hundar.. ;) :angel: Tips!? :)
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Poängtera man har en hund blandad mellan 2 raser..vi hittar på att det är: Labbe och Shäfer, 50/50 så att säga. Man parar med en Labbe...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund Jag har ett litet problem och skulle behöva några kloka råd. Jag har en Jack Russel på drygt 7 månader. Nu äter han Royal canin mini...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Bopplan
·
B
Övr. Hund Fick ett samtal av fodervärden till min tikvalp Milla som är 12 v... Hon har blivit allergisk.. Familjen är jätte ledsen för det och det...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Nu behöver jag hjälp! Letar hund och har beslutsångest om vilken ras. Har idag en rottis tik på 1 ½ år som min sambo tränar. Nu...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Kristin80
·
R
Övr. Hund billy lära prova å lägga in en bild på min sötnos nu när jag har lärt mej :)
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Snart skjuter jag hundkräken!!!! :mad: Vad ska jag göra åt dem? Vi kan inte lämna dem ensamma inomhus längre utan att de "straffar"...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: marieka
·
Övr. Hund Överallt står det att valpar helst håller sig till sin matte/husse och inte springer för långt bort från "tryggheten". Tyvärr har inte...
Svar
13
· Visningar
3 546
Senast: cassiopeja
·
B
Övr. Hund :( Jag är så i valet o kvalet... För ca. 6 månader sen köpte jag en stövarkorsning. Hade hoppats på att vovven skulle funka som...
2
Svar
35
· Visningar
2 581
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund När började era tikar löpa? Och hur märkte ni det? Är lite fundersam på lagotton, 5 månader. Hon har börjat småskvätta mer, labben...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp