Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla glada! Nu är våren på väg, och vi hundmänniskor kan väl inte mer än njuta?! Vara ute i solen, mysa i gräset, bada med...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: giowanna
·
N
Övr. Hund Hur vanligt kan det vara? Känner ni till någon? När jag vacc min hund senast diskuterade vet med sej själv och sin kollega och med mej...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Vitsippan
·
S
Övr. Hund Någon som provat det? Erfarenheter?
Svar
15
· Visningar
2 148
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag blir bara mer och mer konfunderad och beklämd när jag läser djurannonser (och hundannonser i synnerhet). Hittade ovanstående...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: blindmelon
·
L
Övr. Hund Hur lång tid efter sprutan har man 100% effekt? Kan han para ändå, men att det inte blir några valpar? Tack på förhand!
Svar
5
· Visningar
9 774
Senast: Loriley
·
H
Övr. Hund ... i helgen. En blandning av schäfer/new foundland/golden o bordercollie. Jag var lite nervös för hur hon skulle se ut men hon var...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 414
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Hederspris innebär det något utav värde för hunden? Alltså vid framtida utställningar eller vid avelstjänst osv.osv? :confused:
Svar
11
· Visningar
896
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Jag har ett litet bekymmer... Efter att ha kämpat med vittringsapport i ett tag, så funkar min hund till slut på det. Eller nåja...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: sagani
·
H
Övr. Hund Vet att det finns massa sådana här trådar, men hoppas på svar på min också :smirk: Jag är en tjej på 21 år, har nu en gammal...
Svar
18
· Visningar
2 895
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Jag kom inte på någon bra rubrik, men ialla fall jag vet att ni är flera som är engagerade i olika klubbar och tränar och tävlar. Har ni...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Apropå avlivningar...jag har för första gången stött på uttrycket "springer spaniel rage". Är det något som förekommer hos både engelsk...
2
Svar
21
· Visningar
4 153
Senast: UrsusRex
·
Övr. Hund Inatt hade vi besok av coyoter. Det hander lite da och da. Vi har en ganska sa stor tomt (2 ha) som pa baksidan gransas av ett stort...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hur gör ni när ni släpper i hop hundar som itne känner varandra? Jag har själv alltis släppt ihop ute och haft båda lösa vid tillfället...
Svar
11
· Visningar
5 222
Senast: Enya
·
Övr. Hund Är sällan på hund så detta kanske är uttjatat. Läste om mjuka och hårda metoder och där kom ämnet upp. Min erfarenhet av...
Svar
6
· Visningar
1 488
Senast: GaurdianAngel
·
O
Övr. Hund Jag har funderat fram och tillbaka i flera år på om jag ska ha en hund till eller nöja mej med den helt underbara hund jag redan har...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Hur vanligt är det att hanhundar blir agresiva mot andra hundar? Är det något som brukar hända då de kommer in i könsmognad, men som...
Svar
17
· Visningar
2 904
Senast: Trissa
·
S
Övr. Hund Vad säger ni om er hund har gjort sitt behov på ett olämpligt ställe, är det då inte självklart att göra rent efter sig? När jag hade...
2
Svar
23
· Visningar
1 801
Senast: EbbaMaria
·
Z
Övr. Hund Har massa frågor till er här som har en samojed. Plz besvara dem! 1. Hur är den att ha med i stallet? 2. Följer den med dig när du...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Ziri
·
Övr. Hund Min "svärmor" har en blandras mellan collie och golden retriever. Hon är nu 7 år och en riktig allätare. Hon äter alltså vad som helst...
Svar
5
· Visningar
715
Senast: BuenoBull
·
G
Övr. Hund Någon mer som åkt på kräk- och diarré sjukan igen. :mad: Var uppe var 3:e timme inatt för att hunden behövde springa ut. Sedan när man...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: GaurdianAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp