Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund så har värmen 13+ kommit till Skåne. Inom loppet av tre dagar har jag sett hundar instängda i bilar utan rutor nedvevade, ska detta...
Svar
19
· Visningar
1 819
Senast: GaurdianAngel
·
B
Övr. Hund :) Hejsan på er alla :) Hittade hit via en kompis som tipsade om att en bild på min tik Tali fanns med här. Oj tänkte jag, måste...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 230
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Min söta lilla plutt kan gå jättefint i koppel, men jag måste ofta pocka på hans uppmärksamhet så att han behåller positionen nära mig...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: Hera
·
B
Övr. Hund Jag var ute med tiken på promenad i morse och när vi gått en bit stöter vi på en tjej i svart rock och hon har "huvan" på huvudet. Tiken...
Svar
12
· Visningar
1 093
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund eller hur är det man säger...? Är det kanske tvärt om? Kolla här, å klicka dig vidare på de länkar som finns...:rofl:
Svar
3
· Visningar
707
Senast: raven_82
·
J
Övr. Hund Nu har jag tjatat om detta med bur i bilen till hundarna så nu tar jag upp en egen tråd i ämnet :) Har ni bur i bilen till hunden...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Faktiskt hade jag noll aning om denna lag :crazy: ...Men visst ska jag märka, inga problem där, men en sak anser jag vara liite ding...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag tycker det är bra när media skriver om sådant här! http://www.expressen.se/index.jsp?a=269634 Tycker det är skrämmande det...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Zlatan
·
Övr. Hund Igår kväll när jag var på väg hem så jag en hund som en alkis tant hade. Den var så mager att revbenen syntes tydligt och på vissa...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Hund Hejsan jag och min sambo har köpt en valp nu(rottweiler,border collie) och vi vet inte riktigt vad den ska heta. Vlapen är en tik och...
Svar
11
· Visningar
1 731
Senast: Mynta2
·
J
Övr. Hund Vi var igår kväll och röntgade vår rottweilerhane. Vet sa att han troligtvis har B på höfterna.(kommer ju svar hem senare) Jag undrar...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Kan ni räta ut ett av mina många frågetecken? Och en liten dispyt mellan mig och sambon. Jag har lärt mig, via mina sporadiska...
Svar
10
· Visningar
1 281
Senast: Rose
·
R
Övr. Hund De hemska bestarna har kommit har redan hittat 2 på Ronja (Lånad bild)
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Egonson
·
M
Övr. Hund Hej jag har tänkt tagit valpar på min tik nu vid detta löp, hennes fjärde löp. nu i dag är hon på löpdag 10 hanen är intresserad men då...
Svar
3
· Visningar
2 943
Senast: Maggan_p
·
Övr. Hund När bestämde ni er för att köpa er första hund? Hur kan man veta hur ens liv ser ut om 2 år eller kanske 8 år? Hur tänkte ni...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: mingel
·
S
Övr. Hund Jaha, då har man gjort av med lite pengar hos veterinären igen! Inatt har jag suttit med min gamling (11 år) då han pipit och vankat...
Svar
5
· Visningar
1 883
Senast: CarolaLind
·
Övr. Hund Försökte mig på att fota valparna idag, inte det lättaste. Här får ni iaf se hur sötnosarna ser ut nu när de är 4 1/2 vecka *söta*...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Orzon
·
X
Övr. Hund Hej har ett problem min bror har en beagle, som nu är ca 1 år och har börjat bli könsmogen. Han måste ha något fel i huvet... han har...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Som jag berättat tidigare så har min sambo och jag ett köpt hus på landet. Det ska verkligen bli underbart att komma ut i skogen, allra...
Svar
10
· Visningar
988
Övr. Hund En gammal tråd som var förut var ju att man fick ha med hundar på bussen gratis om man hade den i en transportbur... Nu undrar jag hur...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Burkfisk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp