Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad är det för typ av hjärtfel som brukar drabba vissa hundraser? Hur kommer det sig att det ofta är småhundar som drabbas? (för det är...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: GaurdianAngel
·
J
Övr. Hund Tjena! efter att ha gått arbetslös ganska länge har funderingarna runt att starta ett hunddagis blivit allvarligare. I staden som...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Jag har fått en förfrågan ang om jag vill para min Bearded colliehane med en annan beardis...men nu är det så att han är 10 år...
Svar
7
· Visningar
1 315
Senast: tott
·
S
Övr. Hund min lilla Buzifer är idag 10 veckor. vi kan sitt och ligg och hopp (bordercollie blandis och oerhört smart och lättlärd) vad kan man...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: shallowxx
·
Övr. Hund Varför är man så blåst och köper en tik i tron att det ska bli en lugnare hund?! Jag hatar tikar, aldrig mer säger jag! Våran här hemma...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Trissa
·
V
Övr. Hund I dag har min hund legat och gnagat på den översta trampdynan på framtassen, Är det det som kallas sporre? En trampdyna som aldrig...
Svar
1
· Visningar
1 628
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Nu har min hane försökt att para min tik, men han fick "hängning" utanför henne.....sen dess har han inte äns försökt igen detta hände i...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: Maggan_p
·
Övr. Hund Min hund är lite knäpp. Ganska ofta. Jag undrar vad det är som händer i huvudet på honom? Ni ska få några exempel innan jag ber er...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Caspian
·
S
Övr. Hund Jag har börjat gå i hundköpar tankar men jag vet inte vilken ras som kan passa mig? Jag skulle vilja ha en mindre hund då det är lättare...
Svar
12
· Visningar
1 513
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Idag rök vovven ihop med sin brorsa (de är båda 8 månader). Det är första gången jag någonsin sett honom visa en "aggressiv" sida och...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: GaurdianAngel
·
G
Övr. Hund Hur ser ringorm på hund ut? Jag har googlat men inte hittat några bilder. Misstänker att Selma har fått det, man kan ana två tunna...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: glee
·
T
Övr. Hund Var kan jag få tag på köpeavtal gällande hund? Om jag ska skriva ett, vad ska stå med? Ti_Ti
Svar
3
· Visningar
911
Senast: glee
·
Övr. Hund Min hund tycker om att stå mellan benen på mig, för att jag ska komma åt och krama honom ordentligt och klia honom. Så helt plötsligt...
2
Svar
21
· Visningar
2 842
Senast: mingel
·
B
Övr. Hund www.fotogalleriet.se/alb7162 :love: :love: :love: Är han inte söööt?
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Becca85
·
Övr. Hund Ibland får jag en jättestark känsla av att min vovve försöker att kommunicera med mig, eller att vi har någon slags länk mellan oss i...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Enkel fråga till er som kan det här med agility: Från vilken sida ska man börja slalombanan? Höger eller vänster?
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Indyhope
·
Övr. Hund Igår ute i skogen lurvig som ett troll Och idag nytrimmad och fin
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Tofflan
·
Övr. Hund Blev lite upprörd när jag var ute idag. Ska förklara: Valpen, som nu är 5 månader, är osäker när vi möter främmande hundar ute. Hon...
Svar
4
· Visningar
4 907
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund så var det igång igen, hittade första fästingen för i år på vovven igår. :mad: finns det några medel eller något man kan sätta på...
2
Svar
21
· Visningar
2 201
Senast: giowanna
·
Övr. Hund G_A, Tippan och alla andra med 2 aktiva hundar... Hur gör ni för att båda ska vara nöjda...? Loka tål inte att jag tränar Mixie, om...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp