Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Då var det min tur att fråga, men ni blir väl bara bättre och bättre på att dela ut raser till oss veliga :D Jag vill ha en hund: *...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 428
Senast: Luxus
·
D
Övr. Hund Ngn som provat tvillingkoppel eller dubbelkoppel? För och nackdelar.....tack.
Svar
12
· Visningar
2 238
Senast: _Viva_
·
B
Övr. Hund jag har funderat senaste tiden på om min hanhund kan vara något att avla med.. han är vääääääldigt lugn till sättet och lugn i psyket...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 937
Övr. Hund Jag har en drygt 1,5 år gammal blandrastik som till största delen fungerar prickfritt i vardagen. MEN hon blir superglad och även...
Svar
6
· Visningar
1 176
Övr. Hund Nu har det varit ett antal blandrastrådar här de senaste dagarna vilket har upprört många på både för- och emotsidan. Detta har fått mig...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
12 288
Senast: Gabbi
·
V
Övr. Hund Jag & sambon har äntligen bestämt oss och vi ska hämta vår papillontik på söndag:) Hon är två år. Kommer från en flock till att bara ha...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Swat
·
Övr. Hund Igår fyllde min Grand Danois 10 år! Det firades ordentligt med goda vänner, tända ljus, fika och ett 1-metersben till vovvan! Brukar...
Svar
15
· Visningar
2 557
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Vi har tradar med bilder pa sma hundar, roliga hundar och vackra hundar... vad sags om "Juliga" hundar? Har ar min i full jul...
Svar
12
· Visningar
16 526
Senast: Casper
·
E
Övr. Hund Hej! Vi har hittat på en gammal sele till hund och jag har en liten fråga, hur ska den sitta? Har två bilder på selen. På vilken...
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: Eskil
·
Övr. Hund Det kom just in en "kund" i min butik och undrade om jag visste vem det var som ägde en viss gråspräcklig hund i närheten. Det är samma...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Bodil Åslund
·
Övr. Hund Ropade du? Vad menar du med att man inte far springa och leka "on the dune"? Jag ar saker att det bor faglar dar, jag vill bara...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund I en bok om valp som jag just läst tycker författaren att man är en dålig husse eller matte om man använder koppel. Hunden hindras från...
Svar
16
· Visningar
1 674
Senast: Varmblod90
·
M
Övr. Hund Hej! Jag har en 1,1års schäfer hane och när det kommer hem folk så blir han så uppspelt och glad, okej att han blir glad men då...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 323
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vi har ju en valp som dels inte är så stor och inte heller så gammal. Nu i kväll knatade vi iväg till vårt vanliga ställe, en stor äng i...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 719
Senast: Disen
·
D
Övr. Hund Idag klarade min Ådi något som jag faktiskt inte trodde att han skulle klara. Jag gav honom mindre cred. än vad han var värd. Jag blev...
Svar
11
· Visningar
1 044
Senast: DuploBit
·
Lek
Övr. Hund Jag har en "godishund",men skulle även vilja belöna med lek.Hemma leker han o.k, men på appellplanen är det lite sämre:cry: Har läst...
Svar
1
· Visningar
682
Övr. Hund En av mina hundar har börjat att gnaga på sig själv med framtänderna.Framförallt på fram- och bakben och rumpa. Hon gör även så på de...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: kol
·
K
Övr. Hund Halloj! Såg ingen tråd för oss med små hundar/raser. Jag själv har ingen bild än, förutom på min hund Chili men hon är medel stor...
2 3
Svar
59
· Visningar
9 942
Senast: lillmaria88
·
Övr. Hund Jag känner för att skratta lite och våra älskade hundar är ju experter på att få oss människor att skratta. Så undrar ifall ni ha någon...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 324
Senast: lillmaria88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp