Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Det ringde en dam idag, som hade blivit rekomenderad att ringa av en gammal tränare till mig. De har en ponny på 21 år på prov för...
Svar
11
· Visningar
1 376
F
Träning Hej! Jag har sedan några månader haft en liten a-ponny på 3 år som är dräktig. Säljaren förklarade att hon brukade ha öronen bakot när...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: flickancarra
·
M
Träning jag red med en kompis förut som red på en arab med hackamore han krånglade lite och ville inte gå förbi ett ställe (han e rätt hispig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 076
Senast: whitetrash
·
J
Träning Hej, just nu rider jag en ganska svår D ponny på 9 år ca 5 dagar i veckan. Han är tävlad LA dressyr så han kan "allt" men han vill...
Svar
13
· Visningar
1 329
Senast: Ponnytant
·
S
Träning Skulle va kul o veta hur mkt ni grejar/jobbar med era 1 åringar.
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 593
Senast: Fahlis
·
Ridning Har en vän till mig som håller på med AR. Enligt vännen (och till denna närstående) så är det inte nödvändigt att träna kondition på...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 958
Ridning Önskar filmer, kort eller långa, som visar "akademiska hästar" i arbete. Bidrar med en för att starta upp allt: Bent gör en...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 350
Senast: Kookaburra
·
E
Träning Hejsan hoppsan! Jag har fått i uppdrag att uppfostra och träna en Shettis-> "Pirre" på ca 7år som bara gått lösdrift hela sitt...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: eternalsunshine
·
M
Träning [B][/B min hast slickar pa mig hela tiden..:d och da jag menar hela tiden...:o jag tvivlar pa att det ar for att jag smakar...
Svar
15
· Visningar
6 452
Senast: Allimac76
·
T
Träning Idag köpte jag min första häst. Jag har haft möjlighet att rida denna hästen ca 4-5 månader innan jag bestämde mig för att köpa honom...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: moonstone_lover
·
J
Träning jag funderar på ett 6årigt nordsvenskt sto, än så länge vet jag inte så mycket om henne mer än att hon inte är inriden eller inkörd. jag...
Svar
4
· Visningar
913
S
Träning Jag är bara lite nyfiken :D vet inte hur jag ska formulera frågan , men du förstår nog... Hur duktig ska man vara för att få kalla...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: thatshot27
·
Z
Träning Rakt upp, på gränsen till att slå över :cry: Hon är väldigt het och nu när man gör en stadig förhållning så reser hon sig, hon har...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: hillevie
·
H
Träning Nu börjar det bli bättre när man lastar henne men innan kunde det ta en timme att få in henne i transporten. Men det är inte det som är...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: Camilla_H
·
Träning Jag har problem med att lasta min 2-åring. Han har åkt transport några gånger, och ganska regelbundet nu i höst. Men visst, han är ingen...
Svar
14
· Visningar
2 301
Senast: cowsense
·
L
Träning En liten fundering... Vad är det för skillnad på Parellis vs Hempflings sätt med hästar? Finns det någon skillnad? Har suttit och...
Svar
8
· Visningar
1 699
Senast: Lunagarden
·
Träning När jag är ut med två av mina där valacken vanligtvis skrittar mycket fortare än stoet men när han ska gå bakom henne som idag till...
Svar
8
· Visningar
931
K
Träning tar det för en häst att tappa muskler respektive kondition vid längre vila? Ungefärligt i vilken vecka av vilan dessa förloras? Vet...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: bigganl
·
C
Träning jo nu har jag lite frågor och vill gärna veta hur andra gör med vintervila för sin häst? min häst har sedan i somras gått ca 6 dagar i...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: pandaz13
·
P
Träning Jag har en häst som har fått olater som kommit på den senaste tiden. Hon tar tag i bettet och drar det mot bogen, kastar sig åt...
Svar
13
· Visningar
1 355
Senast: vaggvisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp