Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kikar efter ett bra täcke att lägga på efter ett pass samt ett "fintäcke" för resor mm ;) Så frågan är: Vad har ni för svettäcke samt...
Svar
17
· Visningar
2 735
Senast: Gimlan
·
Utrustning Behöver impregnera våra regntäcken. Vilket märke är bäst, tycker ni? Vet att ÖB har fler olika märken, så tänkte åka dit och handla.
Svar
2
· Visningar
633
Utrustning Hur gör ni för att titta så sadel ligger optimalt på hästen, inte glider osv. En kompis ska sälja en dressyrsadel och jag ska prova...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: Wera
·
Utrustning Halloj! Har själv en Iberico, och såg nu att det kommit ut en ny som heter Calido. Grymt snygg! Är det någon som vet om det skiljer...
Svar
4
· Visningar
2 736
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej jag behöver verkligen hjälp med att hitta ett par ridstövlar. jag har liksom stora fötter, inte breda men smala. har stl 42. och sen...
Svar
5
· Visningar
688
Utrustning Jag måste köpa ett nytt ofodrat täcke med hel hals och väljer mellan 1, Horseware Amigo Hero 6 Plus Lite med hals eller 2, Bucas...
Svar
13
· Visningar
1 624
Utrustning Hej! Jag vet inte riktigt vars denna tråd ska ligga men, flytta den gärna! Jag har ett stort halvblod på 175cm som är jätte vild. Jag...
Svar
12
· Visningar
2 281
Senast: Nominous
·
Utrustning Blir tossig på dragkedjan på mina stövlar, den åker ner på båda stövlarna så fort jag gör någonting annat än sitter still i skritt. Har...
Svar
5
· Visningar
13 479
Senast: Lavinia
·
Utrustning Är det någon här som drar ett Bojsläp med sin Subaru? Skulle verkligen vilja komma i kontakt med dig/er i så fall då jag har problem...
2
Svar
31
· Visningar
5 690
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Ska beställa ny transport, en böckmann comfort, och har snöat in på en blå eller röd :) Tycker det är kul med lite färg jämfört med alla...
Svar
5
· Visningar
1 819
Senast: WBanna
·
Utrustning Mina nya (eller ok, nygamla... :o ) ridstövlar har varit en sväng till skomakaren för utlästning. Troligtvis passade han då också på och...
Svar
7
· Visningar
2 305
Senast: ylvalill
·
Utrustning Hej! Jag ska köpa min första hästtransport. Jag har BE-körkort. Söker en boggietransport som ska vara säker, stabil och minst 800 kg...
2
Svar
21
· Visningar
4 765
Senast: MissPopcorn
·
Utrustning Är det någon som kan svara på om Hööks hösegel passar i en Thuletransport?
Svar
2
· Visningar
3 278
Utrustning Vi hade tandläkare hos ponnyn som sa att han hade en väldigt liten mun (d-ponny) och hon sa att vi skulle ha bettstrl 9,5 cm vilket...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: kvandi
·
Utrustning Nu är jag sååå otroligt less på att dragkedjorna går sönder på ridstövlarna så nu letar jag stövlar utan dragkedja. Vill ha helst ha en...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: skatten
·
Utrustning Hej Alla Hur svårt ska det vara att hitta träns i denna storlek? Letar efter träns (gärna med vita stickningar) som inte behöver...
Svar
15
· Visningar
2 833
Senast: gylle
·
Utrustning Behöver nya sadlar till min häst. Ny hoppsadel för att den jag har (Gold Medal flatback) inte passar hästen (för rak och trycker på...
Svar
7
· Visningar
3 703
Senast: Marvin
·
Utrustning Hoppas ni kan hjälpa mig då jag är nyfiken vad det kostar att ta en b-kortare på leasing. Skriv gärna vad den kostade kontant om ni inte...
Svar
0
· Visningar
1 430
Senast: Vicpic
·
Utrustning Hur pass lika är dessa? Om en Celine ligger bra på hästen, kan då även en legano passa?
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Trissa
·
Utrustning Jag behöver tips på en dressyrsadel till min häst. Hbl med hög manke, inte så grov och inte så välmusklad för tillfället. Hon behöver en...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: orion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp