Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur gör ni? Har en tvååring ( midsommarföl) det börjar bli dags att ta itu med. Jag väntar bara på att hålväggarna i hovarna ska...
Svar
3
· Visningar
2 702
Islandshäst Jag vet inte om det här är rätt ställe, annars får moderator flytta tråden. Det här med färger, hur ärvs det? Jag vet att det är en hel...
Svar
5
· Visningar
1 460
Senast: Gimlan
·
Tävling Vet inte om denna hamnade helt rätt, men har en snabb fråga. Jag skulle vilja prova att sy min egen kavaj, men undrar om det finns...
Svar
3
· Visningar
3 163
Senast: carmarnic
·
Hoppning Ja vi kan inte vara sämre än dressyrsidan. Så in med EN bild som är eran favoritbild som hoppekipage 2013. (måste ju inte vara en bild...
2
Svar
35
· Visningar
7 575
Distans Hej på er ni som rider distans och tränar mycket hur mycket väger ni eller vad tycker ni är en ok vikt på en Arabhäst? Jag är lite sugen...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Armadillo
·
Körning Vet ni vad er vagn väger? Det jag undrar mest är om ni själva orkar dra er vagn? Även i uppförsbacke? Jag har köpt en fyrhjulig vagn...
Svar
12
· Visningar
3 076
Senast: Egonson_
·
Tävling Jag registrerade min ponny i tdb för ett par månader sen. När hon blev slutmätt förra helgen så fanns inget chip i henne, trots ett...
Svar
2
· Visningar
2 056
Senast: day
·
Islandshäst Jag har börjat fundera kring detta med ny sadel till min unghäst men känner mig lite osäker. Eftersom att dom växer så himla mycket och...
Svar
4
· Visningar
1 439
Senast: Niela
·
Trav Jag undrar om det är någon som vet vilka mått en jerald xl har? Eller tips på andra rymliga sulkys?
Svar
0
· Visningar
1 118
Senast: satanic
·
Tävling Kan jag mäta om min ponny som är slutmätt?
Svar
1
· Visningar
1 952
Senast: cewe
·
Övr. Grenar Vad säger ni om alla amatörjockeys då? Vilka är bättre? Vad tror ni om de nya som kommit? De yngsta som gjort ifrån sig senaste tiden...
Svar
2
· Visningar
2 607
Islandshäst I nya Islandshästen stod det på lera ställen om Sifs dåliga ekonomi. Det jag undrar är, hur länge har det varit så? Och varför?
5 6 7
Svar
134
· Visningar
14 781
Senast: Rolle
·
Islandshäst Jag har just nu en sensation rider g4. Men jag har blivit väldigt osäker på om detta är sadeln för oss... På min fd häst funkade...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: Elina8
·
Dressyr Hej! Vad krävs av såväl ryttare som häst för att vara med i unghästchampionat? Om man har en 5 åring. Hur går det till och vilka...
Svar
16
· Visningar
4 041
Senast: fio
·
Fälttävlan * Nu är jag ute på helt okänd mark, men hoppas att jag lagt tråden rätt * Trotts att jag är dressyrryttare så vill jag uppleva...
Svar
7
· Visningar
3 875
Senast: dreampower
·
Dressyr Ska nu börja sätta igång min häst efter en längre vila (ögonskada) och behöver lite råd och tips. Vi har en tendens att "ramla in" i...
Svar
6
· Visningar
2 202
Senast: _Peplis_
·
Western Hej alla! Jag är en tjej på snart 24 år som har bokat en resa till Wyoming den 31 augusti där jag under 3 veckor kommer jobba som...
Svar
0
· Visningar
1 829
Senast: Ullox
·
Islandshäst Vad tycker ni om följande hingstar? Positivt/Negativt, avkommor osv? Funderar på betäckning och har fastnat för dessa Tígull fra...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 437
Senast: Michis
·
Islandshäst Kanske finns en tråd om det här redan?? Lägg in en bild på er -07a o berätta lite om den :)
68 69 70
Svar
1 381
· Visningar
174 430
Western Hej! Jag är en tjej på snart 22 år som vill åka till USA sommaren 2014 för att jobba på ranch och bla. fösa boskap och allt som hör...
Svar
4
· Visningar
4 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp