Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har en dobermannvalp på tre och en halv månad och ca 16 kg som naturligtvis vill hoppa upp på folk han hälsar på. Detta är min första...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Dean
·
P
Övr. Hund Hej Jag undrar om det är någon här inne som ska och tävla/ställa ut på Kallebäcks Brukshundklubb imorgon? :) Vilka tider är det som...
Svar
0
· Visningar
1 392
Senast: Pippi´n
·
B
Övr. Hund För mig, som har min första hund och är relativt ny inom den aktiva hundvärlden (har dock alltid haft jakthund i familjen mm), och som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 224
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Hund ...på två bästisar :love: (tyvärr blev bilden lite suddig :crazy: )
Svar
2
· Visningar
719
Senast: beda
·
Z
Övr. Hund Min grannes hund ylar så fort han är ensam !! Jag bor i lägenhet och det hörs rätt mycket. Tycker synd om den lilla hunden. Har ni några...
Svar
6
· Visningar
1 991
Senast: Kilauea
·
J
Övr. Hund Min hund biter ofta på tassarna, vet inte vad det beror på. Han biter under tassarna och på hela benet, på alla fyra. Jag har kollat...
Svar
9
· Visningar
1 504
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Vi har en rottweiler tik på 5 år. I slutet av förra året funderade vi skarpt på att ta valpar på henne, vi åkte för att röntga henne...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Zeeke
·
B
Övr. Hund Jag tror aldrig jag lagt ut nån bild på min lilla vän här. Hon är iallafall det finaste jag vet :love:
Svar
13
· Visningar
951
Senast: dogpound
·
B
Övr. Hund Jag har hört många säga "jamen det där kan man ju träna upp" i frågan, och jag undrar hur man gör? *nyfiken* En annan sak som jag...
Svar
5
· Visningar
4 543
Senast: beda
·
G
Övr. Hund Konstigt, skrev en tråd nyss men den är spårlöst försvunnen. Jaja. Hur har ni lärt er hund läggande under gång? Vi tränade inte alls...
2
Svar
25
· Visningar
2 358
Senast: glee
·
Övr. Hund var på en liten fest (3 pers) i fredags. tjejen som bodde där hade 2 hundar, en am mastiff, tik och nån pittbullblandning, hane. hanen...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 402
Senast: simpan
·
Övr. Hund Har en dobberman-hane på snart 6 år och varit ägare till honom sedan mars månad. En jättego hund på alla sätt och vis, MEN han fiser...
Svar
14
· Visningar
1 335
T
Övr. Hund men ja undrar vad skillnaden mellan Pitbull och Amstaff är..?! om det är någon skillnad.? har aldrig tänkt på det innan men nu blev...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: Mynta2
·
C
Övr. Hund Är det fler än jag som har det problemet? Vad man än säger så ska de lik förbannat hälsa på ens hund. Många gånger blir de förbannade...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 296
Senast: westernqueen
·
R
Övr. Hund Håller på att försöka klura ut vad min nya hund är för ras/er. Bild kommer.... På ett sätt påminner huvudet om en am-staff, men ändå...
2
Svar
23
· Visningar
2 164
Senast: westernqueen
·
L
Övr. Hund Nu är det ju den tiden på året då alla hundar ska vara kopplade, men hur är det, får hunden vara lös ute på den egna tomten (under...
Svar
11
· Visningar
1 102
Senast: GaurdianAngel
·
S
Övr. Hund Jag har haft en diskussion med en kompis om vilken typ av halsband som är "snällast". Vad tycker ni, är det bäst med ett brett eller...
Svar
13
· Visningar
4 879
Senast: westernqueen
·
Övr. Hund Hej! Hunden får liksom skavsår på armbågarna efter att hon ligger på dem. Kan man smörja in skavsåren med Helosansalva? SKavsåren är som...
Svar
15
· Visningar
4 783
Senast: BuenoBull
·
H
Övr. Hund Jag har en långhårig schäfer hane som blir 9månader nu i juni, vi har gått valpkursen på brukshundklubben. Vi ska även gå...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Petra.
·
E
Övr. Hund Funderar på att skaffa en islänsk fårhund, men känner att jag vet lite för lite om dem för att bestämma mig helt. Är det ngn som har en...
Svar
6
· Visningar
1 407
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp