Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Kollat på hundraser en längre tid men har inte fastnat för någon direkt. Många är söta, några är fula och andra är gigantiska. Den...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Aningsfull
·
E
Övr. Hund Funderar på att köpa en liten Chihuahua. Underbart söta hundar! Nej det har inget med att den och den kändisen har en. Tkr det är en...
Svar
14
· Visningar
1 065
Senast: ElaBelaBus
·
Övr. Hund Jag här kommer då lite bilder på lilla puppy! Han är en chinese crested dog, en liten nakenhane! :love...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: glee
·
Övr. Hund Sköter nu en goldentik på 3år. Hade henne samma tid förra året då ägarna åkte bort. Nu verkar ju denna vovve drabbas av en onaturlig...
Svar
8
· Visningar
3 786
Senast: snurran
·
B
Övr. Hund Jag har länge funderat över nästa ras. Ett tag var jag inne på retrivier eller spaniel, nu har jag kärat ner mig i riesenschnauzer...
2
Svar
32
· Visningar
2 196
Senast: beda
·
R
Övr. Hund Vet inte om tråden ligger rätt!? Jag orkar snart inte längre varje dag när min mamma och jag är ute med hunden och katten så står det...
2
Svar
24
· Visningar
1 636
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund på oreggad vavva. 17 000!!! det är ju helt sanslöst! undrar om de får sålt valpen...
2
Svar
21
· Visningar
1 819
Senast: allroundhästarna
·
B
Övr. Hund Jag håller på att fundera över mitt kommande rasval (som inte ska ske förrän min nuvarande hund gått hädan eller blivit gammal och klok)...
2
Svar
27
· Visningar
4 197
Senast: skrocken
·
G
Övr. Hund Stackars vovve tycker att det är JÄTTE läskigt att åka bil, så fort han hör ordet bil börjar han darra och svansen åker mellan benen...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vi ska flytta norrut i sommar, till Eslöv :angel: , och jag tänkte höra om någon kan tipsa om någon bra veterinär i krokarna. Pma gärna...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Cesam
·
I
Övr. Hund är det nån här som vet vart man kan köpa fiskolja?
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: Sol
·
B
Övr. Hund Nu har jag hittat några konstiga röda prickar just framför ena örat på tiken. Först trodde jag att hon blivit klöst av någon katt men nu...
Svar
2
· Visningar
1 312
Senast: blindmelon
·
Övr. Hund Han är lite förundrad, vår lilla Ridgeback-bebis. Kartonger överallt, det ekar och är tomt, mattorna är borta och vissa rum är till och...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund var kan man handla till sin hund? Mest ute efter kläder till liten chinese crested.. Bra tips? Om man inte får skriva här så kan ni...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund En chinese Crested :love: jag är glad.. Nån här inne som har?
Svar
4
· Visningar
888
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Har ju varit en hel del olika blandningar på tapeten här och det verkar ju vara en hel del kunninga människor här. Jag är bara lite...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: martha
·
Övr. Hund då ska vi se om man lyckas. 8 veckor på kortet tillsammans med systersonen. Bildkvalitten har att göra med att det är taget med en...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Mynta2
·
E
Övr. Hund ja, min fråga lyder som rubriken: kan en hund fara illa av att den får en billigare typ av foder? på vilket sätt? om dessa foder skulle...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Imorrn hämtar jag lille valpen :love: *längtar*
Svar
6
· Visningar
739
Senast: cassiopeja
·
L
Övr. Hund Hur många här är det som inte ser fram emot sista april pga att det kommer att smällas ute i buskarna? Vad kommer ni att göra med dom...
Svar
8
· Visningar
886
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp