Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Min allra vackraste älskling har gått bort. Det är ett stort svart hål i mitt hjärta. 9 hela år fick jag med henne. Ända sedan hon var...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Skruttan1982
·
S
Övr. Hund Ni som är/har varit hundägare - hur gjorde ni för att få era hundar rumsrena? *nyfiken*
2
Svar
24
· Visningar
2 867
Senast: Skruttan1982
·
L
Övr. Hund Nu är det ju säsong igen och jag står och trampar när jag ska välja vilket sätt de små blodsugarna ska bekämpas på.. :devil: Har haft...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Zafir
·
C
Övr. Hund Min tik löpte för första gången den 22 dec och hela löpet var väl så kallat helt över den 10 januari. Idag den 5 maj har hon börjat...
Svar
4
· Visningar
3 394
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vilka hundraser får vara med och tävla i bruks? Får även oreggade(blandraser t.ex) vara med? Hur långt upp i klasserna får man då gå med...
Svar
9
· Visningar
1 178
Senast: Jadzia
·
M
Övr. Hund min lilla hund har fått kraftig diaree ( inte bara löst utan bara gult rinn ) efter att hon rotat på komposten ... har gett henne mkt...
Svar
12
· Visningar
16 546
Senast: minna_mook
·
Övr. Hund Min vovve har sin tunga ute nästan hela tiden. Ibland är den nästan helt indragen. Men aldrig helt. Jag har haft hunden i 1 år nu, hon...
Svar
7
· Visningar
6 606
Senast: zesel
·
Övr. Hund Nya bilder på lille-man! http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id9869_page0.html Synd att kvaliteten på bilderna blir så...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Läste precis i Aftonbladet om den tragiska händelsen där en flicka blev ihälbiten av en hund. Tydligen hade hunden varit barnens...
2
Svar
29
· Visningar
2 206
Senast: Björk
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/index.jsp?a=277940 Jäkla otur att det tog som det tog alltså, vovven är såklart avlivad nu. Den var säkert...
Svar
17
· Visningar
1 439
Senast: PenDragon
·
J
Övr. Hund Nån som har något tips på vad man kan använda som vattentätt stövel till vovven? Hon har skadat en klo och har fått på ett bandage. Jag...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: Moheed
·
Övr. Hund .. är jag i den här gullegrisen :love: Stooooor nos .. bilderna är tagna för några minuter sedan. Är han inte über fin...
2
Svar
24
· Visningar
2 033
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Fick ett tips att ge b-vitamin till min hund som fäller väldigt mkt året runt. Nu till frågan: kan man använda samma b-vitamin som man...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 705
Senast: Sol
·
A
Övr. Hund Fick ta bort min älskade Smilla i fredags, hon hade fått en aggressiv elakartad tumör i benet, och hon blev jättedålig snabbt. När vi...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Funderar lite ang detta med hundar som sticker från trädgården och jagar förbipasserande. Om man anmäler sådant blir det några...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Hera
·
P
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa mig hund nummer två så småningom, och har fastnat för dessa vackra "Softisarna". :love: Är det någon...
Svar
2
· Visningar
2 135
Senast: Mysgrisen
·
S
Övr. Hund Vad gör ni med hunden när ni är sjuka? Det är ju lite svårt att förklara för hunden att matte är sjuk och inte orkar med några...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Vad ska jag göra med min hund som drar som en galning? Har en Dobermann hane på 7mån som är så stark! Har inte en chans att hålla honom...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 756
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Det har vi nog funderat många gånger på..men man känner sig så misslyckad om man nu skulle göra det.. Vi har en rottweiler tik på 5...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Zeeke
·
B
Övr. Hund Behöver hitta ett godis som hunde bara älskar. för vanligt godis fungerar inte så bra. Har för mig att jag hört något om torkad...
Svar
5
· Visningar
2 823
Senast: Zeeke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp