Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Ridning http://community.webshots.com/album/127795822VavnTs Det är jag och pållen..... Hjälp mig att hitta alla felen :p :)
Svar
10
· Visningar
1 600
Senast: montgomery
·
H
Ridning En häst såg ut att piaffera uppåt istället för att sänka bakdelen. Den såg ut att skjuta uppåt med bakbenet istället för att vinkla...
Svar
16
· Visningar
1 420
Senast: gremlins
·
V
Träning ....att NH kan förbättra relationen mellan häst och människa? Ja, Nej eller Vet inte? Kommer att samanställa denna "undersökning" och...
2
Svar
22
· Visningar
1 413
Senast: Juvelflickan
·
Träning När man gör samma saker som läraren på ens egen häst och DET FUNKAR. Vad stolt man blir :bump: Min häst har inte velat komma till mig i...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: nettan77
·
Träning Varmblodsstoet jag rider är så het så jag vet inte hur jag ska hantera henne... Hon har visserligen stått ett tag nu, men ägaren säger...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Mirre
·
Träning Jag vet om ett stall där det går två kanonfina hästar. Det ena är ett sto och det andra är en hingst... I samma hage... Så himla fin är...
Svar
10
· Visningar
1 449
Senast: Bubblie
·
R
Träning Suck, min ponny period är över sedan länge och jag har inte behövt oroa mig för att pållen ska skutta iväg när man ska ta den i hagen...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: hästmyran
·
Träning Har nu börjat sköta en unghäst och behöver lite ideer på vad jag kan göra... Unghästen är ett treårigt sto, arab, och därför lite...
Svar
13
· Visningar
962
Senast: Ferrari
·
T
Träning Hej hej alla! Ska åka o titta på en häst imorn, som ägaren ska skänka bort, pga att hon är för vild. det är en 10:årig gammal travare...
2
Svar
21
· Visningar
1 855
Senast: Axelle
·
O
Träning Hej! vad tycker ni om att ha grimman på i hagen? Jag tänker mest på om hästarn smiter och att man ska ha något att fånga dom i då...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 943
Senast: Tokmaja
·
Ridning mjaha.. då har man ju nästan lovat bort sig för att göra en liten uppvisning. Det kommer handla om en spegelritt och nu så är det kaos...
Svar
14
· Visningar
1 634
Senast: Chevaleresse
·
Träning Har idag ägnat exakt 58(:crazy:) minuter till att försöka ta fast varmblodet i hagen. När jag kommer gående med grimman och grimskaftet...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Cilva
·
Träning Tycker ni det är en bra ide att leka med en häst lös i paddocken... :confused: i detta fallet är det ett 3-årigt arabsto, kan hon bli...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: helt_galen
·
Z
Träning Min halvfoderponny är väldigt ouppfostrad. Hon har varit här upp sedan i december 2003. När man tar in henne från hagen vll vi gärna ta...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Tuffsan
·
Träning Var ute idag med min kompis och gick ut med en shettis... vi har jobbat på det stallet där shettisen finns i typ ett år.... vi visste...
Svar
7
· Visningar
1 109
F
Träning Idag hände något jättekonstigt. Jag har ett 7-årigt sto som jag köpte som ohanterad 3-åring. Hon är helt fostrad enligt...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Fiasnutt
·
P
Träning Ett tips till er som har grimma på i hagen. Sätt fast en nyckelring eller snöre i ringen på käkremmen på grimman och fästa haken i...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: Dragonfruit_
·
F
Ridning Åhhh vad det är kul alltså!! Med Hille fick jag öva på skolgaloppen, jag blev glatt överraskad när han liksom gör det av sig självt...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: fio
·
L
Träning Hej hej! Jag sköter och tränar en tvååring. När hon är uppbunden på stallgången så står hon och skrapar med hoven mot golvet. Vi har...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: ika77
·
B
Ridning Att använda AR som \"bas\" för hoppningen ? Jag har funderar lite kring det här med akademisk ridning, barock, klassiskt eller vad det...
Svar
12
· Visningar
1 857
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp