Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Hästhantering igår släppte vi ihop våra nyinkomna shettisar tillsammans med vår unghäst valack. De hade varit i skilda boxar i stallet över natten...
Svar
9
· Visningar
1 756
Senast: lillarut
·
H
Hästhantering Hejsan! Är det någon som har några goda tips om hur jag ska få min kära häst att sluta tigga efter godis när jag kommer in i boxen...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: fjordtokan
·
P
Hästhantering Hej! Skulle vilja ha lite tips på bett. Är dags att köpa ett nytt nu för tycker att min häst gapar alldeles för mycket när man tar i...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: amorvincitomnia
·
Hästhantering Nu har min häst stått 1½ månad i nya stallet. De är fyra valackar i samma hage och det är ganska livligt då och då. Min häst har...
Svar
8
· Visningar
1 051
W
Hästhantering Har en 3åring som har varit lite kaxig hela tiden men aldrig gjort något riktigt dumt ändå.... tills i dag...... Ska hämta in henne...
Svar
1
· Visningar
1 326
Senast: arizona
·
Hästhantering Jag håller på att sätta igång en häst som varit konvalecent. Jag vill tömköra henne för att bygga upp muskler och annat. Hon är tidigare...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: insearchof
·
Hästhantering Har ni några tips på nh böcker ni tycker är mycket läsvärdiga? Skulle vilja ha en bok som är mer rak på sak, inte fumlig. Som skriver...
Svar
7
· Visningar
2 109
Senast: emmiz79
·
Hästhantering vet inte om jag la den här rätt nu.. den kanske ska ligga på hoppning.. men jag tänkte att ni som är lite kunnigare på nh m.m kanske...
Svar
5
· Visningar
1 784
Senast: neferra
·
Hästhantering Hur många kan säga att de uppfyller dessa kraven för sina hästar? motivera gärna varje punkt och hur ni gör för att uppfylla detta...
Svar
19
· Visningar
1 940
Senast: Petruska
·
C
Hästhantering Jag har ett problem som jag inte brytt mej om förut men nu börjar det gå överstyr. Jag har en snart 5 årig arab vallack som jag haft...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: CindyLou
·
Hästhantering Min häst har fått för sig att det är en dålig idé att lyfta bakhovarna. Det har pågått i tre dagar nu, brukar stretcha honom varje dag i...
Svar
8
· Visningar
2 197
Senast: Buck
·
Hästhantering Jag vet en häst som har lite problem med att bli uppbunden. Grejjen är som sådan att om man sätter fast henne i en rem så reagerar...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 363
Senast: SiZo
·
Hästhantering Har lite problem med min lilla ponny då hon är supermammig. Jag kan inte gå nånstans utan att hon försöker slita sig eller liknande...
Svar
15
· Visningar
1 686
Senast: Centaur
·
Hästhantering Jag har ett litet problem. Jag har 3 hästar o alla går i samma hage, häst 1 är överviktig och lättfödd, häst 2 är normal och häst 3 är...
Svar
6
· Visningar
4 522
Senast: Emma1989
·
C
Hästhantering Förlåt för rubriken om den inte är så passande men kom inte på något bättre och jag behöver verkligen hjälp: Jag har ett sto som kan...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: CindyL
·
Hästhantering Har utsläpp imorgon kl 7. Det har kommit 2 nya hästar (ena i måndags och den andra idag). Alla i stallet har ett papper där det står vad...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 732
Senast: Mia_R
·
R
Hästhantering Hästarna skulle in från hagen. De står i olika hagar med bredvid varandra. Hingsten är alltid extremt social, är mer som ett plåster...
Svar
19
· Visningar
2 335
Senast: Centaur
·
C
Hästhantering Jag har en liten shettis på ca 2 1/2 år som jag försöker vänja vid olika saker. Han kom först till vår granne, som sällskap till en...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Buck
·
A
Hästhantering Utan Guru Experterna, Rep eller Round Pen http://www.youtube.com/watch?v=BGA402wm33c&feature=related Az
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: arizona
·
Hästhantering I somras skulle våran unghäst skos fram, första gången gick ganska bra. I går var det fjärde gången och hon tillät inte ens hovslagaren...
Svar
7
· Visningar
1 379
Senast: jarnroos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp