Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Hästhantering hej! jag har ett problem med min häst, han är duktig på typ allting men när jag har tagit på grimman och är påväg ner till stallet...
2
Svar
25
· Visningar
7 058
Senast: Skogstokig
·
E
Hästhantering Jag undrar om någon vet om Pignon har gett ut någon bok eller DVD och om han håller några kurser eller clinics? :)
Svar
7
· Visningar
2 287
Senast: Sammet
·
K
Hästhantering Jag har för tillfället hand om ett varmblod, han är fem år och travare (för hoppningsvis kommer han starta på travet någon gång, så jag...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: älgen
·
S
Hästhantering Hej. Jag har fått ett jätteproblem! Mitt sto på 2,5 år har varit väldigt snäll och lätthanterlig tidigare. Vi har tränat lite...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: Karinkallberg
·
Hästhantering Hej! Jag har sökt runt lite på forumet, men kunde inte riktigt hitta det jag sökte. De flesta trådar om gäspning handlar om gäspning...
Svar
7
· Visningar
1 391
Senast: skuggi
·
Hästhantering Fick i lördags hem en ny häst som jag först ska ha på foder, fungerar det så köper jag henne sedan. Jag blev förvarnad att det här är en...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 753
Senast: melen
·
Hästhantering Alla hästar har rätt till en andra chans. Hej! Jag tänkte starta en tråd som kanske kan hjälpa andra som tagit sig an före detta...
2
Svar
29
· Visningar
3 818
Senast: Equilina
·
R
Hästhantering Vet inte om det blev rätt forum men provar ändå. Har två hästar ett sto o en valak som står i uteboxar med övandelen öppen för det...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: Alexandra_W
·
S
Hästhantering Ska börja hantera mina två unghästar som är födda sommaren -07. Dock är dom inte hanterade så mycket pga av personliga skäl, dom är...
Svar
5
· Visningar
1 433
Senast: sneekkja
·
S
Hästhantering Igår fick jag hem en 8 månaders frieser/ardennerkorsning. Hon är inte mycket ledtränad, ikväll när jag skulle ta in henne drog hon...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: LisaY
·
Hästhantering Funderar på att börja med trickträning på min häst som omväxling och för att det är kul. Har sökt lite på nätet och här på forumet men...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Buck
·
Hästhantering mellan första och andra gången ska man vaccinera mellan 20-90 dagar va?
Svar
1
· Visningar
645
Senast: M-oaa
·
S
Hästhantering Hallo! Jag hjälper en person med en unghäst på två år och jag behöver lite råd och tips från er här på bukefalos! Har tänkt att...
2
Svar
21
· Visningar
5 064
Senast: Mauthoria
·
Hästhantering Idag har jag varit med om ngt väldigt skumt... Trimmade i ridhuset och allt gick ovanligt bra. När jag skrittade av så plötsligt...
Svar
15
· Visningar
1 851
Senast: Jessie14
·
Hästhantering Detta gäller en häst som står i samma stall som min, det är inte jag som äger den och tyvärr kan jag inte göra så mycket för att...
2
Svar
23
· Visningar
2 503
Senast: Elina8
·
V
Hästhantering Vet inte om frågan passar in här, men gör ett försök. Detta kanske inte är en jätteviktig fråga egentligen, utan jag är mest nyfiken...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 654
Senast: service
·
W
Hästhantering Hej! Jag ska så småningom börja träna min pojkväns mammas häst (travare) och behöver lite tips. Ägaren har blivit rädd för henne...
Svar
9
· Visningar
2 826
Senast: sassiball
·
Hästhantering Söker råd och erfarenheter från alla er andra här, jag har helt kört fast med mitt problem: min häst fungerar inte bra med andra hästar...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Korven
·
H
Hästhantering Vid vilken ålder tycker ni att det är vettigt att börja klicka in och/eller trickträna en häst? För mig innebär klickerträningen...
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: vanimelde
·
J
Hästhantering På senaste tiden har jag funderat på rätt så mycket i hästväg... För det första: varför rider man med bett? varför rider man med...
2
Svar
24
· Visningar
2 394
Senast: karindk60
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp