Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vet inte vad, får/get/rådjur/kalv eller nått är gissningar hittills. Bara huvudet, inget mer. Bör jag kontakta nån? Det är alltså i ett...
2
Svar
32
· Visningar
2 051
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jogga/springa har alltid lockat mig - i tanken, men jag har väldigt taskig teknik och kommer aldrig riktigt in i den där sköna lunken...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 940
Senast: Hoarfrost
·
Äldre Jag kommer börja på nytt jobb i Göteborg vilket innebär att jag måste flytta och med det så följer en rad olika beslut som måste tas...
Svar
13
· Visningar
960
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Jag har lite svårt att sortera på stugsidorna. Har ni något tips på ett fint ställe i södra eller Mellansverige där man kan hyra en...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 628
Fritid jag har en dunväst som behöver tvättad, den var dessutom väldigt dyr så vill inte förstöra den!! Hur gör jag? Har tillgång till...
2
Svar
28
· Visningar
8 964
Svar
0
· Visningar
345
Senast: BobberiBoo
·
Svar
0
· Visningar
313
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Jag har drabbat av den stora förkylningen från helvetet, funderar på om det kanske kan vara en släng influensa.. De senaste dagarna har...
Svar
4
· Visningar
16 761
Senast: Eloise
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd som jag inleder med stort lycka till @tolksele :banana: :bump: :banana: :bump:
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
61 393
Senast: Snurrfian
·
Äldre Nu har min lastbil blivit anklagad för att ha kört ner en lyktstolpe, för 10 månader sedan. Jag vet att min lastbil är oskyldig (den...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 168
Äldre En familj jag känner är mycket dysfunktionell. Redan i somras var jag mycket orolig för tonårsdottern. Den senaste tiden har oron ökat...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
15 100
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Min inneboende har något problem med sin telefon. Det är flera som inte kan ringa till telefonen eller skicka sms. När jag har försökt...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Datorn står bara och tuggar. Hur länge kan det ta? Finns det nåt snabbare sätt än att gå via datorns uppdateringscenter?
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Sonic76
·
Trädgård & Växter Jag har en stor altan där jag vill odla något i år. Vad kan passa? Eftersom det är en altan behöver det vara något som passar för...
Svar
7
· Visningar
700
Senast: Mia_R
·
Äldre Vad tror ni, är det omöjligt att slå ner några stolpar imorgon? :)
Svar
4
· Visningar
455
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Måste köpa en ny och vill hitta en som verkligen är bra, som håller länge och tål att användas ofta :p Med småbarn och katt blir det en...
Svar
15
· Visningar
1 435
Äldre Jag är en kvinna på 40 år som heter Hanna. Jag är 164 cm lång och väger 75 kg. Jag har brungröna ögon och askblont hår. Jag har glasögon...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 763
Senast: Skorpion76
·
R
Äldre Hörrni, jag behöver få lite hjälp av er som har bra koll på Migrationsverket och är väl insatta i deras arbetssätt och organisation...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Cambrie
·
Äldre Fick meddelande om att mitt ex har börjat dela "din dag" på messenger med mig. Vad betyder det??
2
Svar
21
· Visningar
2 760
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag har massor av morötter hemma som behöver tillagas men jag har idétorka:angel: Söker främst recept på något varmt och inte...
Svar
12
· Visningar
971
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp