Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Har en liten son på 9 dagar. . . mitt 1a barn :) Funderar lite. . . Hur mkt kläder behöver bebisar ha på sej när dom sover ? Är...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: oz_joj
·
H
  • Låst
Övr. Barn Vad skulle ni som nyblivna mammor uppskatta mest av era vänner?
2
Svar
25
· Visningar
1 867
Senast: EVA
·
P
  • Låst
Övr. Barn Hade utvecklingssamtal igår i skolan. Dottern går i 2:an och dom är således åtta år ungarna. Hela förra läsåret var ett kaos, vi...
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: pippi27
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är förkyld, inte den värsta sorten direkt :smirk: men dock förkyld med lite feber. Är gravid också. (är inte bara förkyld är gravid...
Svar
16
· Visningar
9 834
  • Låst
Övr. Barn Jag brukar dricka redbull när jag jobbar natt, men är osäker på om det är så bra nu när jag är gravid och har därför inte gjort det. Är...
Svar
10
· Visningar
2 341
Senast: Ramona
·
M
  • Låst
Övr. Barn Halloj! Hur lång tid måste man vänta med att rida efter att ha blivit snittad? Eventualiteten finns om min krabat inte vänder sig... Jag...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: gladys
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hej! Ni som har barn som har/haft svinkoppor och samtidigt haft mjuka gosedjur i sängen, tvättar/tvättade ni gosedjuren för att...
2
Svar
26
· Visningar
11 268
Senast: Mynta2
·
U
  • Låst
Övr. Barn Jag skriver under nytt nick för jag vill inte riskera att detta hamnar i orätta händer i rättssalen,men ni som känner mig vink vink...
Svar
4
· Visningar
1 399
  • Låst
Övr. Barn När vänder bebisen på sig? Tycker mest att min heffaklump sparkar snett uppåt nu, men är brydd om det verkligen är dax för vändning till...
2
Svar
26
· Visningar
2 750
Senast: Jamtland
·
T
  • Låst
Övr. Barn Min son ska i helgen på kalas hos en klasskompis som fyller år. Min fråga är nu, vad köper man egentligen till en kille som fyller åtta...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Tingla
·
  • Låst
Övr. Barn Mer bajstrådar... Min snart nio månader gamla bebis GÖR nästan inget annat än bajsar :crazy: Ingen diarré, utan vanligt bebisbajs med...
Svar
10
· Visningar
1 284
  • Låst
Övr. Barn Hur var det där med järnvärdet? Mitt är nere på 98 och bm var inte alls nöjd med det, men ansåg inte att det var någon större fara på...
2
Svar
25
· Visningar
2 835
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Efter sjukt lite sömn så är jag nästan manisk på att få lite hjälp och råd. Av alla jag har frågat så kommer det en tand åt gången...
Svar
17
· Visningar
986
Senast: Sablar22
·
T
  • Låst
Övr. Barn ja jag blir så trött på mig själv. Man kan inte skylla allt på grav.hormoner, men jag hoppas att det är det som det handlar om, för jag...
Svar
3
· Visningar
1 368
Senast: Tokmaja
·
P
  • Låst
Övr. Barn Har varit på BVC idag med min 18 månaders gamla dotter. Där visade det sig att lilltjejen inte alls går upp i vikt som hon bör längre...
Svar
5
· Visningar
2 407
Senast: pusslet
·
  • Låst
Övr. Barn Som spinoff på min egen tråd om barn som leker fritt i skogen, insåg jag att det jag ser som den största nackdelen med oövervakad lek...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Är jätteförkyld för stunden och undrar,är det okej att amma sonen (2,5 mån) när jag är sjuk? Eller bör jag undvika att helt peta på...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Vi bor i skogen en bit bort från närmsta granne, inte ödsligt men avskilt och har 3 barn. Jag läste nyss en notis om någon som växte upp...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 173
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Där mon mor bor har de byggt ut dagiset och gjort en helt ny lekplats - som är helt utan gungor. :confused: Barn brukar ju älska att...
Svar
13
· Visningar
1 948
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Hur många av er här har tvillingar?? Pojke/flicka eller två av varje?? Kan ni inte berätta lite om dem, hur är de, tar de hand om...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp