Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Syrran åkte in på BB i söndags kl 22 på kvällen, och än har inte ungen behagas komma ut...Åhhh, jag är så himla nyfiken så jag smäller...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: MoonFlight
·
  • Låst
Övr. Barn nån som vet om man som förälder ska var a,med i bassängen eller sitta och titta på? Måste veta om jag ska köpa nya badkläder....
Svar
3
· Visningar
716
Senast: whalan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hej jag ska vikariera på en lågstadieskola :) (mitt första jobb) Jag gick ut gymnasiet nu och ska hoppa in som vikarie vid behov. Är...
Svar
9
· Visningar
951
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Nu står mina barn på kö för en dagisplats i kommunen. Men så fick jag veta att i Höörs kommun finns inte maxtaxan kvar mer, den slopades...
Svar
12
· Visningar
1 366
Senast: ainasoja
·
D
  • Låst
Övr. Barn Existerar sådana inte längre? :confused: Förstår ju att cd-sagorna tar över mer och mer, men jag vill ha hederliga gamla...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har koll på hur man räknar ut vad föräldern barnen inte bor hos bör betala varje månad? Hälften av de faktiska kostnaderna...
Svar
11
· Visningar
1 540
Senast: Enya
·
J
  • Låst
Övr. Barn Låter lite underligt kanske, men vad jag menar är ifall ni som akutsnittats med bebis nr.1 och blivit gravida igen, och valt att föda...
Svar
17
· Visningar
2 451
Senast: Jippo
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man för att få upp den i luften??? Var ute precis och försökte få upp den av mormor (#§&"&##@!) nyinköpta draken. Det går bara...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: mizz
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nyss beslutade jag mig för att börja äta p-piller igen. Alltså inga fler barn på ett tag. Ska hämta ut senare idag, men nu är jag ju...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Det här med gudföräldrar tycker jag är en fin tradition även om den i dagens samhälle kanske inte har så stor "betydelse". Hur många av...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: kamomillo
·
H
  • Låst
Övr. Barn va lite otäckt när vi skulle åka iväg till clas ohlsson i morse, fick jätte ont i ryggen. det gick som en ilning från svanken ända upp...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: CillaW
·
W
  • Låst
Övr. Barn Tänkte höra lite hur länge man kan rida när man är gravid.. är i v21 nu och magen börjar komma och vill jättegärna rida fortfarande...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Gunnars
·
  • Låst
Övr. Barn Andra som har sådana trevliga graviditets"besvär"? Snarkar gör jag ibland i vanliga fall också, men nu snarkar jag tydligen extremt...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte några nya böcker nu senast när vi var i Sverige och kom hem med några böcker om flodhästar. En av böckerna innehöll en krokodil...
2
Svar
22
· Visningar
2 545
Senast: gulan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har följt detta barnforum med stort intresse under en lång tid men detta är mitt första inlägg - då jag först nu känner mig lite...
Svar
11
· Visningar
2 077
Senast: fotis
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag har hört att om man blir förkyld när man är såhär i slutet av graviditeten , har man svårare att bli frisk. Kan det stämma ? Är i...
Svar
12
· Visningar
4 938
Senast: caramel
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är det bekräftat. Den stackarn har inte bara blivit födoämnesallergiker utan är ochså pälsdjursallergiker. Så nu måste vi...
Svar
13
· Visningar
1 406
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn I lordags hamtade jag Em som tillbringat en vecka hos vara slaktingar. De har 1000 ha av paradis; skog, angsmark och strandtomt. De har...
Svar
10
· Visningar
1 710
Senast: slice
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag verkar ha hamnat i nån sorts för tidig 30-årskris och funderar över barn varje dag nu.. En av mina funderingar rör hur olika jag och...
Svar
17
· Visningar
1 304
Senast: CillaW
·
L
  • Låst
Övr. Barn Vi har bestämt att vi ska köpa en begagnad vagn till pyret som kommer i februari. Men frågan är bara VILKEN vagn man ska ha. !! Vi är...
Svar
17
· Visningar
5 123
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp