Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: Iaraphel
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min drygt niomånaders bebis "envisas" med att vakna flera gånger varje natt, varav två till fyra gånger för att suga bröstmjölk. Hon...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: Petronilla
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min son är nu 2,5 år och går på dagis.. jättebra dagis på alla sätt men jag blir så stressad av alla saker man ska komma ihåg.. Man ska...
2
Svar
24
· Visningar
2 265
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Övr. Barn Har funderat lite över om den nya cykelhjälmslagen har haft någon som helst effekt?? Tycker att var och varannan unge cyklar utan hjälm...
2
Svar
22
· Visningar
2 100
Senast: kakelfrugan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vad bör man veta om den? Alla frågar mig om jag är nervös, då säger jag att jag försöker att inte tänka så mycket på den För då blir...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Snurrfian
·
S
  • Låst
Övr. Barn .....har min pojkvän kommit me förslaget om att skaffa barn....jag vet at det kanske är lite dumt när jag är arbetslös.men jag har tänkt...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: jerseyko
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag känner att jag håller på att bli galen, har ju gått upp väldigt mycket i vikt om man jämför med de flesta av Er andra här inne! Idag...
2
Svar
23
· Visningar
2 287
Senast: Daydream
·
D
  • Låst
Övr. Barn Min son ska på sin första utflykt med skolan imorgon. Har ni några tips på särskild bra "utflyktsmat" eller andra tips inför detta...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Jarrah
·
D
  • Låst
Övr. Barn Ett par nyfikna frågor - svär era barn? Om så är fallet - tillåter ni dem att svära? Är några svordomar isf värre än andra? vad är...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: MissX
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om magen känns spänd precis i början av en graviditet?? Mikn buk är superspänd (undrar eftersom mensen är lite konstig, äter...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: MissX
·
  • Låst
Övr. Barn ...och på krigsstigen! Mina barn måste "tyvärr" gå på fritids några timmar efter skolslut. Tyvärr säger jag då denna verksamhet inte...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: MissX
·
M
  • Låst
Övr. Barn Finns det en lag som säger att kommunen är skyldig till att ta fram en dagisplats efter 4 månader i kö? Vad kan man komma med för...
Svar
4
· Visningar
661
Senast: mizz
·
D
  • Låst
Övr. Barn Min son är 6 år och har precis börjat skolan, som en symbol för att han blir äldre vill jag ge honom veckopeng och han fick sina första...
2
Svar
24
· Visningar
2 231
Senast: MissX
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Är rätt nygravid, v 6. Nu har det hänt två gånger när jag ridit att det kommit en liten blödning efteråt. Mycket lite men...
Svar
1
· Visningar
1 186
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har ju många av oss hunnit en bit till i väntandet och fler har kommit till, så nu tycker jag det är dax för en uppföljningstråd på...
2
Svar
36
· Visningar
2 119
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Finns det nånstans på nätet där man kan läsa om soc och hur det funkar med omhändertagande av barn efter anmälan osv? Hur det...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: Maris_
·
N
  • Låst
Övr. Barn För 1 vecka sedan så testade jag positivt, var hos barnmorskan 3 dagar senare och testade positivt då också (fick reda på att jag var i...
Svar
16
· Visningar
11 251
Senast: Natali
·
J
  • Låst
Övr. Barn Om det nu finns någon sådan :smirk: Hur länge har ni andra mellan era barn, ni som har flera? Fördelar/ nackdelar med dessa åldrar? Jag...
Svar
18
· Visningar
3 722
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Tänkte bara berätta att våran grabb äntligen är född! Fredag morgon tio minuter i sex föddes han, 4870 gram, 56 lång och med hjälp av...
2
Svar
34
· Visningar
2 341
Senast: Elric
·
E
  • Låst
Övr. Barn Farsa Äntligen har man blivit pappa :banana: Vi fick en kille på 2860gr, så nu håller han på att äta upp sig.
2
Svar
26
· Visningar
2 032
Senast: Elric
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp