Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn mottagets tacksamt! jag har blivit faster! :) :love: igen! nu är det en liten pojk! stora syran till pojken är ett och ett halv år...
Svar
6
· Visningar
726
Senast: ulda
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag funderar lite.. hur snabbt kan man bli gravid efter man har fått barn? Funderar hit o dit på vad man ska ha för P-medel efter...
2
Svar
23
· Visningar
5 209
Senast: ulda
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår när jag var i stallet kom grannens mamma för att ta bort hindrerna som fanns i padocken, visste redan att dottern skulle rida ett...
Svar
11
· Visningar
1 519
Senast: fethajja
·
E
  • Låst
Övr. Barn Tänkte då främst på rökt och gravad lax. Nån som vet vad som gäller där? Det enda jag vet med säkerhet att man inte får äta är ål...
Svar
8
· Visningar
11 963
Senast: aldente
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sitter och dillar lite med en vän som snart ska ha barn och hon börjar få kalla fötter. Och i hennes sits, veckorna innan barnet skulle...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i mellanstadieåldern, går era barn på fritidsklubb/fritids? Som ni kanske vet är varje kommun skyldig att erbjuda...
2
Svar
24
· Visningar
2 480
Senast: hagel
·
M
  • Låst
Övr. Barn Ni som har är eller har varit gravida hur har ni berättat att ni var gravida och för vem? Jag har en helsyster och har genom omvägar...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: susekl
·
  • Låst
Övr. Barn ...kunna tänka dig att använda en sån här: http://www.blocket.se/view/5970167.htm?caller=jll_s&l=0&c=1&city=0 Jag tycker det...
Svar
19
· Visningar
1 954
Senast: Sassy
·
D
  • Låst
Övr. Barn Längtar så otroligt efter barn sedan 10 år tillbaka. Förra sambon ville absolut inte ha några barn vilket till slut ledde till att jag...
Svar
10
· Visningar
1 360
Senast: Santa
·
  • Låst
Övr. Barn Timsetims tråd om alkohol under graviditeten väckte iden till denna tråd. Ge oss alla som är/försöker/tänker någon gång bli med barn...
2
Svar
32
· Visningar
7 146
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har två frågor! 1. Jag är gravid! :banana: Ska till gyn, men inte förrän om två veckor och är jättenyfiken på hur långt jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 098
Senast: Timsetim
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hade jätte ont i magen inatt, kunde inte ligga på rygg. Gjorde svin ont, va som en blandning av magknip och gasig i magen. Kunde...
Svar
3
· Visningar
1 294
Senast: ameo
·
V
  • Låst
Övr. Barn Börjar närma sig BF nu, och jag börjar få lite smått panik över att bebisen inte har någon säng. Har tittat på spjälsängar, och blir...
2
Svar
32
· Visningar
4 974
Senast: åke
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Skulle vilja ha lite tipps på bra mat man kan laga till mig och min dotter som är 20 månader.... Fantasin börjar tryta.... :angel:
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Har är "nybliven gravid" och är i v 8-10 typ. Jag har sedan jag fick redan på att jag ska ha bebbis gått ner 9 kg. detta sedan 1/8...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: elbereth
·
I
  • Låst
Övr. Barn När vet man att det är läge att skaffa barn? jag vill skaffa barn nu men min sambo vill inte ännu .
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: Kajo
·
H
  • Låst
Övr. Barn Va hos BM idag på vanlig koll, tog mammsen med mej. Mina värden va inge bra alls :( Blodtrycket låg på 140/100. Hade äggvita i urinen...
Svar
11
· Visningar
2 349
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn När jag läste det här så började jag fundera på om detta skulle kunna inträffa på fler förskolor i landet...
2
Svar
34
· Visningar
3 145
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar vi närma oss augusti månad och dom flesta har väl stökat klart med semstrar, husrenoveringar och fölningar :D Ska vi ta...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
5 815
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Som det känns just nu idag så kommer varken jag eller sambon vilja skaffa barn efter ha umgåtts med en barnfamilj i ett dygn. Jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 516
Senast: MissX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp