Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn jag får snart psysk bryt :cry: min 1 1/2 åring vägrar sova ..Och klockan är nu 20.22 piip. Hon brukar somna vid 19 00-19 30. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 252
Senast: Scilla
·
T
  • Låst
Övr. Barn HUr gör ni när era barn ska tillbak till dagis efter en längre tids frånvaro? Vår son har varit "ledig" nu i 6 veckor, ja det är den...
Svar
9
· Visningar
1 779
  • Låst
Övr. Barn Man hör ju ofta "skräckhistorier" om bebisar som sparkar av revben, sparkar så det gör ont, osv. Så jag undrar när under graviditeten...
Svar
8
· Visningar
2 424
Senast: aldente
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hinner som småbarnsförälder bara rida min häst ca 2 dagar i veckan. Övriga dagar rider medryttaren. Har insett att så kommer det att...
Svar
14
· Visningar
1 680
Senast: Gullan86
·
D
  • Låst
Övr. Barn Kan någon hjälpa mig, månntro? Jag lärde mig en sång en gång som gick såhär: "Uti östersjöns djupa hav simma lilla sillen men...
Svar
4
· Visningar
6 567
Senast: Balsamin
·
  • Låst
Övr. Barn Hemska ameo sätter ibland äldsta dottern framför tvn med en bra film, medan de andra två barnen sover middag, för att kunna få något...
2
Svar
21
· Visningar
6 055
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Bakgrunden är den att sonens pappa separerade från mig för ett år sedan. Sonen blir nu 4 år och har det gångna året bott vecka-vecka...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Med mindre än fyra veckor kvar till BF så inser vi att vi är så långt från överens om namnfrågan! Vår dotter har ett ovanligt namn...
Svar
15
· Visningar
1 926
Senast: Blixtra
·
B
  • Låst
Övr. Barn Alla ni som varit och tittat, har ni bestämt er ännu? Jag var ju inne på en Emmaljunga Duo Edge, men har ändrat mig lite och funderar på...
2
Svar
36
· Visningar
4 083
Senast: Blixtra
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hjälp, semestern var visst lite för bra för vårt förhållande så det blev en graviditet som resultat.... Nu är jag orolig för missfall...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: sisco
·
  • Låst
Övr. Barn Hur sjutton klarar man det när man har barn?! Vi har nära bekanta som är på "G", vilket får en själv att tänka till ganska mycket...
2
Svar
32
· Visningar
2 610
Senast: cirkus
·
V
  • Låst
Övr. Barn Var hos barnmorskan förra veckan och då låg bebisen fint neråt sa hon, var idag på privat ultraljud för att få reda på könet och av ren...
Svar
8
· Visningar
5 727
Senast: Dama
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått problem, trots att jag inte ens har gått hälften av tiden har det börjat göra ont när jag rider, och det är framför allt...
Svar
19
· Visningar
1 896
B
  • Låst
Övr. Barn Ni som kommit en bit in i er graviditet, ca V22 och frammåt hur sover ni om natten? Jag vaknar så ofta och så lätt. Känner mig tung och...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Senast detta var uppe till debatt så blev det hett... ;) Men jag vågar ändå göra ett nytt försök! I Aftonbladets nätupplaga...
2
Svar
23
· Visningar
2 446
Senast: ainasoja
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag "jobbar" som au pair och tar hand om en liten 4 årig engelsk grabb. Och jag är lite "orolig" för hans ritningar, han är nämligen...
Svar
16
· Visningar
4 595
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn att jag vill visa upp mina vackra barn :love: :love: Dessutom är det en chans för er som följt Mirandas öden att se hur fin hon...
2
Svar
30
· Visningar
2 271
Senast: Dravena
·
  • Låst
Övr. Barn Har fått höra från två håll att jag har en "pojkmage" och från ett håll att det är en flicka. Så jag blev lite nyfiken, hur "ska" en...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Dito
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur var er förlossning? Som ni trodde innan? Vad använde ni för smärtlindring? För och nackdelar? Hur länge stannade ni på bb? Ev...
2
Svar
25
· Visningar
2 115
Senast: mimus
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har läst hela tråden, men hann ej komma med inlägg innan den blev låst. Jag tycker att den generella diskussionen ska fortsätta...
2
Svar
31
· Visningar
2 012
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp