Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav \"Min\" lilla gosehäst... "Min" gosehäst sprang provlopp ikväll. Han var så duktig och söt, men galopperade tyvärr en snutt på...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: Tiore
·
Trav Får du utan att stå som ägare men ha kontrakt på livstidsfodervärd (som endast ridhäst) betäcka stoet utan ägarens godkännande...
Svar
15
· Visningar
2 006
Senast: Sonic76
·
Trav Dags för ny "Lika som bär-tråd", eftersom de tidigare tre sorgligt nog är spårlöst försvunna. *buäääähäääää, snyft* :cry: Till saken...
2
Svar
21
· Visningar
2 185
Senast: Netted
·
Trav Läste att General Du Lupin har utrustning i Frankrike som inte är tillåten i Sverige. Sk lasso eller pullstropp. Hur funkar en...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 612
Senast: solros
·
Trav Jag skulle vilja veta vad ni som använder er av "hyrkusk" på tävlingsdagar förväntar er att få för service? Jag själv tycker att man...
Svar
6
· Visningar
1 667
Senast: ghost
·
Trav Var upp till Solänget idag och startade min russtant, loppet såg kanon ut på papperet, men när jag kom ut på banan och värmde så började...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: peace
·
Trav Jag kom in lite för sent i programmet på Rikstoton. Men där var det Johnny Takter som sa nått man man inte borde få komma in hur som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 325
Senast: johnpatrik
·
Trav Vad menar man med att hästen är fransk i gången?
Svar
5
· Visningar
2 033
Senast: tinafinis
·
Trav En av de nya hästarna har gått ett lugnare intervalljobb idag, tidigare har jag bara kört motion och backe med honom. Nu körde jag i...
2
Svar
21
· Visningar
2 491
Senast: Zandrah
·
H
Trav Min lilla pojk var med på Bygdetrav igår..gick 1.18,5/2140 m.. Inte så man flyger i taket, precis.. Men med tanke på att han haft...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: happyjoy
·
Trav \"fakta\" om trav ska göra ett arbete om trav i skolan,men hittar inga bra sidor,eller böcker.. Nån som vet ensida/bok där det står om...
Svar
1
· Visningar
3 104
Senast: nilema
·
Trav \"Faksen\" Vill meddela er alla att efter mitt samtal med Jan-Olov idag har jag fått veta att han mår mycket bättre! Han sa att...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Raeman
·
Trav Härom dagen köpte jag ett paket hamburgerkött. Jag har aldrig köpt förut men det jag brukar köpa var slut. Så jag tänkte bättre köpa än...
Svar
8
· Visningar
1 581
Senast: MoonFlight
·
S
Trav än för muskler att värmas upp tillräckligt-därför är uppvärmningen en otroligt viktig del av träningen" :banana: Om detta och mycket...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 585
Senast: ghost
·
Trav Eller typ nåt sånt. Har hört det begreppet inom travfolekt, vad betyder det?
2
Svar
21
· Visningar
2 757
Senast: ghost
·
E
Trav \"anonym\" på travsport.se Skulle kolla in en amatörtränare :cool: på travsport.se. Så jag skrev in namnet men det "fanns ingen träff...
Svar
12
· Visningar
1 925
Senast: lsz
·
Trav Blev lite brydd alldeles nyss, håller en hel del koll på kallblodstravare, att och luskade genom Pålinett's avkommor (f.1992 e.Pål Best...
Svar
12
· Visningar
1 695
Senast: swebec
·
L
Trav Hej jag undrar vad ni tycker här för jag är lite osäker hur jag ska göra. Förra året så köpte jag ett VBL valack till min dotter har...
Svar
12
· Visningar
1 288
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp