Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt.... Men jag vill veta vad ni har för stängsel i era hagar?? Hur har ni klarat er i...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Darknesss
·
Y
Hästmänniskan Håller som bäst på att planera stallbygge. Var in på djurskyddsmyndighetens hemsida och läste. De måttbestämmelser som står där är de...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Bubbla
·
P
Hästmänniskan Hur många här på buke är det som har registrerat sig som foderföretagare? Vore roligt och veta för SJV säger ju att troligen kommer...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 564
Senast: gejsa
·
L
Hästmänniskan Vad har du för underlag och belysning isåfall?? Var är det inköpt och till vilket pris??? Vilket mått är den? Vi ska göra ny...
Svar
6
· Visningar
2 486
Senast: cactuspower
·
E
Hästmänniskan Nu söker jag svar på lite olika funderingar. Vad jag har förstått så finns det många här inne med mkt och olika kunskap som kanske...
Svar
1
· Visningar
743
Hästmänniskan Är det vettigt att ta lån för att köpa häst? Blir inget större lån, kanske på 45-50'000. Ska försökas betalas tillbaka på 2 ½ år...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Lamborghini
·
Hästmänniskan Jag är ute efter ett duschdraperi som jag har tänkt att ha i det stall jag håller på att bygga. Tanken är att det ska gå att dra fram...
Svar
7
· Visningar
4 136
Senast: Penny_Lane
·
J
Hästmänniskan Ska sälja min häst, vem betalar spattröntgen, köparen eller säljaren?:confused:
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Oxxx
·
Y
Hästmänniskan I dag berättade bonden som vi hyr ett lösdriftsstall av att han hade fått ett telefonsamtal från en miljöinspektör som ville komma ut...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Lunagarden
·
W
Hästmänniskan Var och kikade på en liten pålle idag, en unghäst som är hel perfekt, det är precis den häst jag så länge letat efter. Men självklart...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: CK
·
H
Hästmänniskan Är på väg att byta från stall till lösdrift pågrund av hosthäst. Har nu fått ett erbjudande ang lösdrift men dom ska inte ha fri...
2
Svar
22
· Visningar
1 646
Senast: Alazan
·
Hästmänniskan Var inne på jordbruksverkets hemsida och hittade detta, det låter ju positivt för hästnäringen...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: athena
·
Hästmänniskan Är det någon som är kunnig när det gäller mått på takhöjd mm när det gäller stall?????? Vi har läst på nätet och i broschyrer, men...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Japp, då var det dags att byta stängsel i alla vinterhagar! Vi skall prova nya grepp med telestolp som stadga och plaststolp som...
Svar
7
· Visningar
1 139
Hästmänniskan Hej alla kloka bukefalister! Nu skulle jag vilja ha lite tips på vilken företagsform som passar mig bäst! Har tänkt starta eget då jag...
Svar
17
· Visningar
2 830
Senast: smaland
·
G
Hästmänniskan Jag satt och spånade på vad som skulle kunna bli av den där gården jag hittade till salu. Min ponny skulle säkerligen må bra av att gå...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Om man har en häst som är försäkrad med användbarhetsskydd i en viss summa säg 50.000 - vad händer när hästen blir äldre? Ju äldre den...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag hade ett muntligt avtal med en transportfirma att han skulle hämta upp min häst den 5:e april och frakta honom till mig. Igår...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Heulwen
·
S
Hästmänniskan Hurraaaa!! Min ridbana har satt sig riktigt bra under vintern!! Den är dessutom torr och fin nu, tur att vi dränerade ordentligt...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: JennyK
·
P
Hästmänniskan Vart hittar man jobben på Bukefalos? Läste en tråd där en person frågade vart man kunde hitta häst releterade jobb. Och nästan alla...
Svar
1
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp