Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Hej jag ska sälja en sadel som jag har och jag undrar vad det kostar att skicka den och hur man går till väga. Är det bara på posten man...
Svar
6
· Visningar
1 032
G
Hästmänniskan Jag tänkte beställa hem nått lass sand och tänkte höra med er som har typ gjort en paddock vad fick ni ge för väggrus/sand ?per lass!
2
Svar
30
· Visningar
14 134
Senast: Mitra
·
Hästmänniskan Jag satt här och fundera...har läst att det fins en del här som blivit lurade på div köp på bla sadlar och hästsaker. Om ni betalat...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Var vänder man sig om man har en ponny utan papper för att registrera + få pass ? Häst ras = okänd Jag har stött på ett stort...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: ankic
·
Hästmänniskan Är det någon händig själ här på Buke som har något tips om hur jag ska få upp låset jag har på kulkopplingen på transporten. :( :cry: Om...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: Borkan
·
N
Hästmänniskan Dags för knattelektion imorgon igen, och jag är totalt hjärndöd efter en vecka i sängen. Tänkte att vi ska ägna åt oss hur man styr...
Svar
18
· Visningar
1 410
Senast: EmmaJo
·
Hästmänniskan Någon här som vet hur jag ska gå till väga om jag vill transportera en hästvagn från västra götaland, typ borås, till sthlm, 4 mil söder...
Svar
4
· Visningar
737
M
Hästmänniskan Om man ska försäkra en islänning, räknas de som ponny eller stor häst? :confused:
2
Svar
27
· Visningar
1 707
Senast: Saga
·
Hästmänniskan Jag behöver en liten kalcyl över vad det kan kosta att ha en grov haflinger på 560kg/månaden? Box kostar 200kr/månad och hovslagare...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Cämz
·
G
Hästmänniskan Hej alla där ute! Undrar hur mycket ni som har era hästar på lösdrift betalar per månad, och vad som ingår då? (t.ex. grovfoder...
2
Svar
33
· Visningar
16 258
Senast: Heulwen
·
Hästmänniskan För er som inte visste det, finns det en betong som heter sika 6 50 (inte helt 100% säker) de är lite dyrare än valig betong men man...
Svar
0
· Visningar
1 577
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Vill se bilder på folks höhäckar! Både hemmabyggen och sånna som ni köpt! :bump: :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
1 872
Senast: Sofian
·
W
Hästmänniskan Efter att ha varit ute i världen lite och sett hur hästhållningen är har jag börjat fundera på om vi i Sverige trasslar till hela...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Wyoming
·
Hästmänniskan Jag har en enskild firma som från 1998 till december 2000 drevs som en datakonsultverksamhet. Sedan dess har företaget legat vilande...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Lunagarden
·
B
Hästmänniskan jag letar efter en pålitlig firma som kan hjälpa mig att transportera en häst. jag menar en såndär firma som kör upp och ner längs...
Svar
9
· Visningar
1 767
Senast: blindabelinda
·
Hästmänniskan Jag tänkte höra om någon här vet ca pris på att gjuta betonggolv till ett stall på ca 250-300 kvm ?
Svar
1
· Visningar
1 172
Senast: dali
·
C
Hästmänniskan Hur har ni fått när ni fått ut era livbelopp på era utdömda hästar? Har ni fått betala resterande årsbelopp? Årsbeloppet på både Liv och...
2
Svar
24
· Visningar
2 117
Senast: lil-sis
·
F
Hästmänniskan Har varit inne på jordbruksverket och djurskydds"någonting" men jag kan inte få fram något vettigt.... Gödselplatta eller inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 890
Senast: elle12
·
M
Hästmänniskan Är det okej att vika ut sig på internet? och samtidigt läsa till lärare,ridlärare?Jag vet en som gör det.
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 165
Senast: Tacitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp