Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ska ev. köpa en ny hund, o var ju ett tag inne på Leonberger.. Men har varit ute med min kompis hund, och jag orkar helt enkelt inte...
Svar
15
· Visningar
1 434
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Vaknar kvart över fyra. Kissnödig som bara den. Sambon snusar förnöjt. Åh..jag måste gå upp. Smyger så att inte dottern ska vakna. Vågar...
Svar
4
· Visningar
830
M
Övr. Hund ..tror jag det heter när hundens framben är utåtvinklade längst ner? Iallafall,finns det någonting man kan göra för att stärka såna ben...
Svar
3
· Visningar
2 809
Senast: ako
·
Övr. Hund Försökte hitta en tidigare tråd men gjorde inte det... :D Hittade lite bilder från början av maj med alla fina blommor, en fin hund...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Ååh.. är det din hund på avatarbilden? Kan du skicka in en bild så jag får se? :)
Svar
3
· Visningar
1 004
S
Övr. Hund Nu när värmen kommit så har det fullkomligt exploderat av fästingar och jag plockar ett antal på hunden varje dag, uäck!! :crazy...
2
Svar
38
· Visningar
22 477
Senast: Egonson
·
S
Övr. Hund Förstår inte hur den här hundägaren tänker, om man har en hund måste man väl ta ansvar? Hunden ifråga är väldigt ung, runt två år skulle...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: escodobe
·
G
Övr. Hund :mad: :mad: Vad ska jag hitta på med hundarna?? De behöver verkligen lite aktivering idag, men vädret är ju för trist och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 337
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Hej vad tycker ni om dne hårda metoden? Hur uppfostrar ni eran hund och är det en stor eller liten hund du har?
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 872
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Är det detta alla vet. pratar om när de menar att schäfrar är riktiga fegisar när det gäller vet.besök?? Och här pratar man om att...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Följande utspelade sig på mitt jobb. Arbetar som personlig assistent hemma hos en man som haft en hjärnblödning. Emma som arbetar hos...
2
Svar
26
· Visningar
1 864
Senast: Excellent
·
M
Övr. Hund Jag ska börja lägga blodspår med min gråhund och undrar då om det har någon betydelse vilket blod man använder? Hon får inte lov att...
Svar
7
· Visningar
1 260
Senast: Marre.N
·
T
Övr. Hund Jag vill ut och tävla nuuuu! Till helgen vore bra tack!! Men men, ingen hund för tillfället som kan alla moment. Men gissa om att man...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 660
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Nu menar jag inte bur utan bara grindar bak till en volvo 945..... Är det någon som vet någon hemsida??? När jag söker så får jag bara...
Svar
18
· Visningar
21 588
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag misstänker att vår äldsta hund har fått noskvalster. Jag gjorde lite eftersökningar på nätet och det verkar som om symptomen...
Svar
11
· Visningar
1 793
Senast: GaurdianAngel
·
E
Övr. Hund Genom åren har det blivit en del priser med hundarna. :o De äldsta är dock väldigt fula.... Inget kul att ha stående framme.... Då...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Har det verkligen brunnit ned ? Jag har inte vart ut till Klippan på evigheter samt läser ej dagstidningar, men min kompis säger *hon...
Svar
3
· Visningar
1 412
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Är det någon som har några tips på hur man får en hund att tugga på allt när man inte är hemma? Min 15 månaders tik plockar grejor från...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Marre.N
·
B
Övr. Hund Vad kostar det ungefär att kastrera en hanhund ? Någon som gjort det och isåfall, blev din hund förändrad i personligheten efter det ?
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Min vovve är nu ca 7 1/2 månad. En amerikans cockerspaniel. Han har alltid varit duktig att komma på inkallning, ibland har han tagit...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp