Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Givetvis har jag ett annat nick, de som känner igen mig behöver inte outa mig här. Jag har en helt fruktansvärd arbetssituation...
Svar
13
· Visningar
1 725
Senast: napoleon
·
Skola & Jobb Sitter med en text och en skoluppgift som jag inte förstår mig på. Hoppas att buke kan hjälpa mig på rätt spår! Jag ska analysera ett...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: golit
·
P
Skola & Jobb Förlitar mig på Bukeoraklet! :bow: Har skrivit ett arbete om ekologikunskaper hos åk 9 och jämfört med om de ska gå...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: Cha9
·
Skola & Jobb Hej alla fina bukare, känner att jag behöver lite pepp såhär på kvällen. Jag ska försöka fatta mig kort: Jag har i hela mitt liv drömt...
Svar
4
· Visningar
1 471
Senast: Nikepaj
·
Skola & Jobb Har en uppgift som är så här: En ägare som vill ha 8% ränta kapitalet som satsats i företaget, det förmodar jag är det egna kapitalet...
Svar
8
· Visningar
1 925
Senast: ridtravare
·
Skola & Jobb jag har fått ett industrijobb, 2 skift. Jag måste på morgonväckan kliva upp äckligt tidigt. Klockan står på 3,30 varenda morgon i fem...
Svar
10
· Visningar
1 376
Senast: Saybia
·
Skola & Jobb på att få hjälp i en butik? Efter att två pensionärer surt stormat ut efter att ha fått vänta i ungefär fem minuter utan hjälp. Kanske...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
14 132
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hur mycket lägger ni som läser program på universitet ner på kurslitteratur per termin i genomsnitt? Jag har nog lagt ungefär 3000:-...
2
Svar
20
· Visningar
2 713
Senast: Andromedae
·
Skola & Jobb Vad måste man kunna/vad krävs för utbildning för att kunna söka jobb som ekonomiassistent?
2
Svar
31
· Visningar
2 767
Senast: Sparvoga
·
Skola & Jobb Kan börja med att säga att det här är en skoluppgift Om man som enskild företagare vill ta ut 38.000kr/månad inklusive egenavgifter, ska...
Svar
1
· Visningar
566
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Hej alla unga ;) Kan bli så att jag måste läsa in Naturkunskap B på komvux, och då ställer jag frågan till er som är mer insatta än...
2
Svar
24
· Visningar
1 596
Skola & Jobb Hur fyller jag i ett kassakort? Försöker läsa mig till det men det bara snurrar. Jag har en tjänst på 33,75% Jobbar mån 2,75, tisdag...
Svar
13
· Visningar
863
Skola & Jobb Nu sitter jag och tänker och tänker och känner att jag behöver lite input för att inte bli deppig. Jag är i jobbsökartagen. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: Miks
·
Skola & Jobb lång historia kort En som arbetade som sommarjobbare kommer in och ska jobba V50-52. Sommaren var inte riktigt vad personen tyckte...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: _saga_
·
Skola & Jobb En kompis hade grupparbete på en lördagsförmiddag, men skulle ändå ut och festa på fredagen. Jag ifrågasatte detta, typ "hade inte du...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 268
Senast: As_Vegas
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med samma sak nu i snart 5 år och funderar på att byta. Behöver lite input från folk som jag inte känner så väl. Idag...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: Raderad medlem 19815
·
Skola & Jobb Äntligen! Dags att börja plugga på högskolan till våren. Ska bli fint med lite nya utmaningar. MEN, eftersom jag är en orolig själ så...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 980
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb Känner mig ensam i mina funderingar -så här är det, jag vill alltid uppåt, framåt och vidare. Jag har svårt att vara nöjd, är lagt åt...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Dorinda
·
Skola & Jobb Det har nu visat sig att jag har fått för låg lön i ett år. För ett år sedan så fick min arbetsplats kollektivavtal inom handels. Då jag...
Svar
3
· Visningar
1 402
Senast: swemale
·
Skola & Jobb Jag har en nära familjemedlem som tidigare jobbat 100% men detta år bara 80, dock har hen lyft en heltidslön då gamla chefen glömde...
Svar
13
· Visningar
1 898
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp