Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! Jag har prov på tisdag om taluppfattning, aritmetik och algebra. Jag har matte 2a. Hur fan räknar man ut 16 upphöjt i 3/2 utan...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Silkisif
·
Skola & Jobb Det har min arbetsgivare begärt nu, och jag klandrar dem inte, jag har varit sjukskriven 9 ggr i år. Jag hänvisas till en läkare på...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
18 575
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Vad ska det stå på ett papper som man lämnar till arbetsgivaren om att man som månadsanställd önskar högre sysselsättningsgrad? Och har...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Kan veckovilan gå på något annat än antal dagar man jobbat i rad? Har fått varning från jobbets schemaprogram att jag har dragit över...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 557
Skola & Jobb Jag håller på att se mig om efter nytt jobb, i brist på annan spänning i tillvaron :D I dagsläget jobbar jag som undersköterska inom...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Humla
·
Skola & Jobb Jaa, som rubriken lyder.. Jag har ju haft ett år av depression/ångest och blivit inlagd på psyk flera gånger under den här tiden. Jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 448
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Har i början av året haft POU-samtal (motsvarande utvecklingssamtal) med min nya chef. Det finns även en bedömningsgrupp bestående av...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 154
Skola & Jobb Hej Buke, jag är ny här på forumet även om jag under flera år har smygläst utan att vara medlem! Så nu är det dags för min första tråd...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Ninjakatten
·
Skola & Jobb lägger in tråden här för tror fler här gjort C-uppsats och kan svara på min fråga. Jag tar min examen från sjuksköterskeprogrammet i...
2
Svar
36
· Visningar
7 006
Senast: Miljah
·
Skola & Jobb Jag ska fylla i blankett till A-kassan. Jag har fortfarande en tjänst på 33,75 proc kvar. En fast tjänst med månadslön. A-kassan frågar...
Svar
8
· Visningar
769
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Oh, All vetande Bukeorakel... vad ska jag fiska efter i program väg. Det är jobb. Jag behöver enkelt kunna bygga/fylla en egen...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: BornAgain
·
Skola & Jobb Är det bara jag som tycker det är fruktansvärt jobbigt!? Imorgon är det min sista dag på utbildningen :banana: Den här terminen har...
Svar
7
· Visningar
600
Senast: lisa412
·
Skola & Jobb Hur ser dessa ut för er? Läggs det fokus på arbetet/arbetsuppgifter? Personlighet? Interaktion mellan kollegor? Framtidsutsikter? Har...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: Paddington
·
Skola & Jobb Har bilen jag använder i tjänsten ståendes hemma på gårdsplanen och åker in med den till centralkontoret när den ska in på service. Men...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: athena
·
Skola & Jobb Hur får man arbetstagare att ta sitt jobb på allvar? Att följa arbetsgivarens regler och förstå vikten av att göra ett bra jobb? Tar...
2
Svar
26
· Visningar
2 471
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Jag ska på intervju för jobb i "ny bransch" men lite samma uppgifter som tidigare och jag har ingen aning om hur lönerna ligger. Varit...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: TygerTyger
·
Skola & Jobb Hur många timmar arbetar ni som jobbar heltid med helgtjänstgöring inom detaljhandeln på en vecka?
Svar
1
· Visningar
555
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Är det bättre att säga upp sig själv än att bli uppsagt? ( Jag vet att man kan få straffdagar) (Jag har inte misskött mig)
Svar
18
· Visningar
1 954
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Jag håller på med ett arbete där jag bla ska skriva om hur man ska/kan/bör hantera en situation där brukaren inte vill duscha. Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
2 686
Senast: Nillizan
·
Skola & Jobb Jag har hört uttrycket att ett eget företag är ett halvtidsjobb, d.v.s. man jobbar 12 timmar per dygn. :meh: Även om man då skulle...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 753
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp