Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Tänkte bygga växthus men har ett antal frågetecken som gör att jag inte riktigt kommer fram till hur jag gör för bästa sätt...
Svar
4
· Visningar
3 382
Senast: Scata
·
Äldre Jag är trött på vägföreningen som sköter grusvägen där jag bor. Eller inte sköter. Jag och barnen har gått de ynka 2 km ut till...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 192
Kropp & Själ Jag har tidigare misshandlat min hårbotten ganska rejält med blekning och mycket produkter utan problem. Kanske är det som jag nu får...
2
Svar
29
· Visningar
2 977
Senast: Linn-Nora
·
Äldre Jag tittar ofta på Masterchef-programmen på TV, kul att se andra laga mat eftersom jag avskyr det själv. Uppläggningen ska ju vara...
Svar
5
· Visningar
719
Kropp & Själ Någon som har läst den boken? Vilka är era åsikter om den? Har precis börjat läsa och tycker det skall bli intressant att se vad den...
Svar
17
· Visningar
1 644
Senast: Tass
·
Relationer Ja, det diskuterades i dagens Rix morgonzoo (med följande inlägg på FB igår) För mig är det här en helt galen fråga att ställa, men om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 706
Senast: Amha
·
Relationer Diskussionen om matvanor i dejtingtråden fick mig att tänka på en vän till mig. Hon har ett gäng mindre hälsoproblem som hon inte får...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 878
Skola & Jobb Jag behöver en spark i baken! Det råder någons slags grym ironi i att jag, som ägnar en del av min arbetsdag åt att försöka motivera...
Svar
19
· Visningar
2 187
Senast: Tjôta
·
Skola & Jobb En liten skylt sitter uppsatt på en arbetsplats. Den hotar om våld som bestraffning vid nedskräpning. Alla på arbetsplatsen verkar...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
13 239
Senast: Ceta
·
Äldre Vi kommer eventuellt att stå med två bostäder under något/några år framöver, och kommer då att behöva hyra ut den ena. Det är långt...
Svar
17
· Visningar
2 285
IT & mobiler Finns det över huvudtaget nån sådan som är HELT gratis??? Jag blir ju tokig när man måste betala flera hundra i månaden för nått...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: Maran
·
Äldre Alltså, har ni sett SDs nya film? http://nyheter24.se/nyheter/politik/769253-sd-gar-till-attack-mot-fi-med-ny-brostfilm Jag vet inte om...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
18 767
Senast: sjoberga
·
D
IT & mobiler jo, nu är det så att jag har ett par filmer i avi-format som jag vill spara bilder från. men som väl dom flesta vet funkar det ju inte...
Svar
13
· Visningar
1 588
Senast: Drusilla
·
Trädgård & Växter Jag satte mina Zinniafröer alldeles för tidigt - de grodde på EN DAG!!! Nu är de långa och rangliga och det är fortfarande frost här...
Svar
16
· Visningar
1 488
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ De där livesändingar som folk kör med via fb eller olika appar; Är de verkligen lagligt? Känns inte OK enligt PUL, eller?
Svar
8
· Visningar
776
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Ja ikonen är borta. Jag hade kameran inkopplad. Tog bort den och använde "säker borttagning". Sen kopplade jag in dosan till banken och...
Svar
9
· Visningar
4 140
Senast: Korven
·
IT & mobiler Vet inte om det är samma i Sverige, men jag får upp s.k. "roliga" historier i högermarginalen på min FB. Både på tyska och på engelska...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: bettysmatte
·
Äldre Jag förundras alltid över vissa av filmerna mina vänner på fb delar. De där filmerna där folk slår halvt ihjäl sig, de där filmerna där...
Svar
14
· Visningar
1 011
Senast: Amha
·
Samhälle Fy vilken dålig start på dagen, att läsa att Politico kommit över ett utkast till ett yttrande, där det framgår att en större del av HD...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
23 762
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Vilket program använder man bäst till det? Det går inte med Media Player va? Jag har en minidisc med egen musik som jag lekte fram i ett...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Spoket_Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp