Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Idag postade jag mina papper till CSN där jag ansöker om studielån inför den kommande terminen. När jag kommer hem och läser igenom...
Svar
12
· Visningar
2 159
Senast: Monimaker
·
Äldre Som rubriken lydee så undrar jag om det finns kortare hårnålar att köpa nånstans. Tycker de man köper i multipack på ex. HM är alldeles...
Svar
15
· Visningar
1 816
Senast: pepp
·
Äldre I filmen så säger dom "left side, strong side". Vad menar dem då? Jag menar dem flesta är väl inte starka i vänster sidan?O_o Har det...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: GotAsecret
·
Äldre Hej alla bukare! Ny medlem här, har dock läst på buke dagligen de senaste åren och mycket tips och hjälp, samt läsvärda ämnen har...
Svar
10
· Visningar
2 767
Senast: Viva
·
Äldre Hej! Jag och min pojkvän tänkte bila ner till Österrike i slutet av juli och tänkte höra mig för om någon av er har några tips inför...
Svar
19
· Visningar
8 207
Senast: Suzette
·
Äldre Jag måste spendera flera timmar (6.5) i Örebro imorgon, väntandes på att maken ska sluta jobbet. Då jag knappt besökt Örebro förut, är...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Inglorion
·
Äldre I januari cirkulerade en rolig hästvideo på fb med en fuxfärgad valack som stod framför en bil. Jag älskade den men hittar den inte...
Svar
6
· Visningar
1 521
Senast: Saeta
·
A
Äldre Har ni några riiiktigt bra tips på matställen i götet vänner?
2
Svar
28
· Visningar
4 021
Senast: Blueberry
·
Äldre Någon som har gjort egna? Är det svårt?:) Har pratat med ett företag som säljer smycken och produkter så man kan göra det själv...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: Fishli
·
Äldre De här rosa skorna med "repsnörning" som ser ut att gå upp längs med hela benet, är det möjligen någon som vet vilket märke de är av...
2
Svar
20
· Visningar
2 846
Senast: Dentaku
·
Äldre Jag får inte sova. Årets andra värmebölja har dragit in över stan med temperaturer kring 30 grader hela veckan. Mitt sovrum håller...
Svar
18
· Visningar
2 392
Äldre Jag letar och letar efter linnen som man har bandeautop/bh under, alltså linne med "större armhål" O_o Fattar ni? Haha Jag vet inte...
Svar
7
· Visningar
1 473
Senast: WS6
·
Äldre Fick för mig för ett tag sedan att jag behövde ett par nya ridbyxor. Åkte lite spontant till Börjes och provade mig igenom alla oskodda...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Kamomilla
·
Äldre Jag bor och har alltid bott i den sydligaste delen av Skåne. Jag trivs bra här och älskar blandningen mellan öppna vidder och skog. Men...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
18 751
Senast: MinIan
·
Äldre Jag fick en bil-mobilladdare när jag fyllde år. Första gången funkade den, när jag skulle använda den nästa gång var den på väg att...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 488
Äldre Funderar på att göra det, men hur blir det då med barnens namn? Nu har de både mitt nuvarande och pappans namn. Hur blir det om...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: LindgrenV
·
Äldre Har´e hänt nåt?! Hur mår Gammeln?! :banana:
2
Svar
22
· Visningar
2 957
Senast: FannyN
·
Äldre För en tid sedan fick jag en förfrågan om att teckna två stycken blyertsporträtt till ett par med hundar. Vi kom överens om att jag...
2
Svar
30
· Visningar
5 667
Senast: Lemeie
·
Äldre Utöya http://www.youtube.com/watch?v=_EvhUAIb4jw
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: bollen__
·
Äldre Som rubriken lyder, fungerar det? Jag är inte rund runt magen, men rumpan kunde ha varit ett par storlekar mindre. Jag har...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
16 204
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp