Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har ett gäng kristall, vin och champagneglas ståendes i ett vitrinskåp. De flesta är gamla ärvda glas som jag är väldigt rädd om. De...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej igen alla gamla och nya på forumet. Jag har varit borta härifrån i några år nu. Men valde att komma tillbaka eftersom jag har en...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 558
Senast: Hyacinth
·
IT & mobiler Jag har råkat slarva bort strömsladden till min externa Samsung-hårddisk, och hur jag än letar lyckas jag inte bli klok på vad för...
Svar
0
· Visningar
316
Kropp & Själ Blev inspirerad i prydlighetstråden där det nämns ansiktsmasker. Jag är storkonsument av ansiktsscrub och ansiktsmasker. Växlar mellan...
2
Svar
33
· Visningar
1 294
Senast: Emtherlia
·
Svar
25
· Visningar
2 425
Senast: Amha
·
Äldre Musiker dog 90 gammal en sann legend.
Svar
2
· Visningar
288
Senast: åke
·
Äldre Nån som kan hjälpa mig med en bild? Är en mycket liten grej som behöver fixas till :)
Svar
1
· Visningar
485
Senast: Septicemia
·
Tjatter Jag satt i en bil för några veckor sedan där chauffören spelade musik från en youtubelista, videorna visades på en liten skärm på...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: Entourage
·
Äldre I vårt hus finns en tvättstuga som vi hänger tvätten i men det är ju bara ett vanligt rum och jag tänker att det måste bli väldigt...
Svar
15
· Visningar
2 576
Senast: anna_panna
·
Skola & Jobb Det råder brist på undersköterskor. För få utbildas, behovet av undersköterskor ökar samtidigt. Hälften av de som arbetar inom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 826
Senast: Calyptra
·
Kropp & Själ För tillfället håller jag på att försöka gå ner några kilon. Och jag är ganska duktig, tycker jag själv. Motionerar rätt mycket och...
15 16 17
Svar
325
· Visningar
15 554
Senast: Qelina
·
Äldre Jaaaa vi är framme vid årets final av melodifestivalen!!! :banana::banana::banana: Efter lite dramatik i andra chansen kan vi pusta ut...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
15 786
Senast: mandalaki
·
Äldre Idag var jag med i en trafikolycka. Jag körde in i en annan bil. Polis var på plats förstås, jag damp i backen och fick åka ambulans...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 157
Senast: Anders
·
Äldre Hur gjorde ni som haft det tufft att gå runt ekonomisk (dvs man lever på gränsen) att bygga upp en buffert? Vad var det som gjorde att...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
21 342
Äldre Som jag skrev i en tidigare tråd så planerar jag att resa bort på min födelsedag nästa år i februari. Jag hoppas få med lite vänner, så...
2
Svar
22
· Visningar
2 386
Senast: nickan1
·
Tjatter Jag vill gå på någon folkmusikfestival, gärna i sommar. Jag gillar speciellt irländska traditionen men lyssnar även på svensk folkmusik...
Svar
7
· Visningar
494
Senast: Texaz
·
Tjatter LL Mirtai 1. Niyama 2. LenaH 3. Snurrfian 4. quarter4ever 5. bollen 6. hemlig 7. Hedinn 8. cirkus 9. bumpo 10. Idahoe 11. Gabby_Ossi 12...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 702
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva lite hjälp med vad som finns för alternativ där ute. Ska ut i arbetsprövning inom kort men då måste jag hitta nån...
Svar
15
· Visningar
1 102
Senast: ainasoja
·
Skola & Jobb Jag har av olika skäl ohyggligt dålig koll på serietidningsvärlden numera. Förr läste jag Fantomen och maken prenumererade på X9. Har...
2
Svar
23
· Visningar
1 503
Senast: MJLee
·
Relationer Ja, det diskuterades i dagens Rix morgonzoo (med följande inlägg på FB igår) För mig är det här en helt galen fråga att ställa, men om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 696
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp