Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Just nu är jag bara sååå fruktansvärt less på mitt ur tråkiga liv ! Tappat kontakten mellan mina "få" vänner. Löften om att vi ska...
Svar
5
· Visningar
1 276
Senast: Fullblod
·
  • Låst
Övr. Barn Varför pratar folk så löjligt med sina småbarn? Det låter ju urfjantigt. "Ska mamma ge dig den?" "Ska vi sätta på dig en blöja?" Och det...
2
Svar
28
· Visningar
2 523
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Började fundera på en sak idag efter att ha sett en tjej med downs syndrom på tv. "Alla" med downs som jag har sett har varit mer...
Svar
4
· Visningar
1 494
Senast: Bangsi
·
T
  • Låst
Övr. Barn Undrar bara vad ni anser om detta. Min dotter på 11 år är skötare till en shettis. Flickan har bara gått på ridskola i ett...
Svar
13
· Visningar
1 621
Senast: timotei
·
W
  • Låst
Övr. Barn I går kväll skulle vi lasta ett varmblod som stegrade sig över mig och jag fick jätteont i bla magen där hon träffade med knä och bog...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Ja då var det dags! Dottern som nu nästan är tio ringde för en liten stund sen och grät hysteriskt i telefonen, vilket inte är likt...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Rea
·
  • Låst
Övr. Barn en spinoff på red hot chilis tragiska tråd....hur gör eller gjorde ni för att få era barn att våga prat med er om saker som är hemska...
Svar
9
· Visningar
1 330
Senast: BadbrudenXS
·
H
  • Låst
Övr. Barn Har en fundering kring detta då min sambo fick gå till Länsrätten och kräva verkställighet av en dom från Tingsrätten där han har rätt...
Svar
6
· Visningar
1 612
Senast: Rea
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hänger detta två på något sätt ihop? Jag har ALDRIG blött näseblod i hela mitt liv, aldrig någonsin inte ens vid vilda lekar som barn på...
Svar
4
· Visningar
1 140
Senast: Jossan
·
W
  • Låst
Övr. Barn Måste bara fråga.. lite orolig är man ju (erkänner). Är 22 år och får barn runt december.. och tänkte hur mycket sjunker man i pojkars...
Svar
8
· Visningar
1 324
Senast: MissX
·
A
  • Låst
Övr. Barn Nu är vi tillbaka från Bulgarien. Det har gått mycket bra och jag är positivt överraskad måste jag erkänna. Hotellet var helt ok...
Svar
10
· Visningar
1 026
Senast: Adrian
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte senaste numret av tidningen Föräldrar och barn i går och läste till min stora förvåning att 80% av Sveriges ett- ocvh tvååringar...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 420
E
  • Låst
Övr. Barn Alla andra forum har juh bildtrådar :) Kan inte vi också skryta litet med våra små underverk? Som nybliven förstagångsmamma vill man juh...
Svar
18
· Visningar
1 905
Senast: Cettan
·
H
  • Låst
Övr. Barn Senaste dagarna har jag märkt att mina flytningar har blivit kraftigare..tjockare. Varför blir det så ? har inte upplevt att det har...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn förvånad och upprörd, när 8 årige sonen igår säger att han vill ha Lätta på mackan för att han inte ska bli tjock. Vad i helv**e har...
Svar
17
· Visningar
1 227
Senast: break_a_leg
·
  • Låst
Övr. Barn Var på Skara sommarland med lillgrabben o hans kompis igår, allt var trevligt o ungarna hade roligt. Grabbarna 9 år köpte lite fina...
Svar
14
· Visningar
1 731
Senast: starcraft
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur gick ert dop till? Höll prästen i barnet eller gudmoren höll i barnet hela tiden? Jag vill gärna se bilder på dopet!! Jag ska...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Snurrfian
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jordgubbar är väldigt nyttigt det har vi fått lära oss. Det innehåller en massa vitaminer och olika ämnen som är mycket nyttiga (och...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: Gullan86
·
3
  • Låst
Övr. Barn Hej hej Jo,har en dotter som är 2 ½ år och vi lär nog åka bil rätt mycket till bilträffar osv i sommar. Mitt ex vägrar att lämna...
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: 300hk
·
H
  • Låst
Övr. Barn När jag va hos BM sist sa hon att jag skulle gå från 2 tabletter dagligen till 4 st. När jag bara åt 2 tabletter blev jag jätte hård...
Svar
15
· Visningar
14 583
Senast: Zenith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Jag gpr sönder

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp