Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Barn Jag är ett under av att vara planerande, jag har ännu inga barn, är inte ens i närheten av att vara gravid, men funderar ändå lite för...
Svar
16
· Visningar
1 152
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn frågar åt min ena syrra. Hur långt mellan första och andra barnet kan det vara så att man får ha lika mycket i mammapeng som för det...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: mala
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag är arbetssökande, går på datorteket här i stan genom arbetsförmedlingen. Ska ha bebis i september, känner att jag börjar bli trött...
Svar
14
· Visningar
1 357
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn Om jag fick välja skulle jag helst vilja få barn under första halvan av året. Hur många har försökt pricka in en viss månad, kvartal...
2
Svar
27
· Visningar
2 518
Senast: Ann
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är i v.14 och har hittills bara gått ner i vikt, ja bara 2 kg i o f, men kan det vara farligt för barnet?? Orkar inte äta någon mat...
Svar
12
· Visningar
2 796
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn I v. 34+3 behagade våra tvillingar komma till världen. Det blev två vackra "tvåäggs-flickor", finlemmade med massor av hår. Det blev...
2
Svar
26
· Visningar
1 906
Senast: AnnaKarinA
·
M
  • Låst
Övr. Barn jag har nyligen (1 vecka sen) fått reda på att jag är gravid och har kommit fram till att jag är 3 veckor gången... och nu idag så har...
Svar
13
· Visningar
4 256
Senast: Sar
·
H
  • Låst
Övr. Barn Vilken vecka är du i nu ? Visa gärna bild ! Hur mår du ? Jag är i vecka 30+1 (idag). Jag mår ganska bra, förutom...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Rosella
·
  • Låst
Övr. Barn Hur länge bör man vänta innan man sätter sig på hästryggen med tanke på snittet? När man föder vaginalt är det väl fram till...
Svar
3
· Visningar
1 434
Senast: Sar
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vi fick missfall i början av året... Upptäcktes inte förrän på Ultraljudet :-( Men, nu ska vi försöka igen! :banana: :banana...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: corona
·
J
  • Låst
Övr. Barn ...utbröt idag, alldeles nyss här hemma. Två av våra barn kom nerrusande och tjöt som om någon hade dött minst. Mellan tårarna och...
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: AnnaKarinA
·
3
  • Låst
Övr. Barn Behöver lite tips. Ska åka och hälsa på nyfödd på BB och vill ha idéer på vad man ska köpa. Kläder är ju alltid bra, men jag vet av...
Svar
10
· Visningar
1 896
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Blev en liten Hampus förra lördagen kl 05:33. På 2985 gr & 48 cm...Och allt gick som det skulle förutom en OTREVLIG barnmorska & lite...
2
Svar
29
· Visningar
2 273
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Vad räknas som normalt i: *järnvärde? *blodtryck *bebisens puls Jenny
Svar
3
· Visningar
2 236
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har Freddy fått sin första tand :banana: Men samtidigt så har han varit hård i magen i någon vecka, kan det finnas ett samband...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: mysko
·
M
  • Låst
Övr. Barn Kan båda föräldrarna vara föräldralediga samtidigt, för två olika barn? Tex jag för sonen och min man för dottern. Nån som vet om det...
Svar
7
· Visningar
1 260
Senast: MillyM
·
E
  • Låst
Övr. Barn hur många här ammar inte och vad har folk i allmänhet för åsikt om man inte vill amma utan istället ha nappflaska?
Svar
6
· Visningar
801
Senast: Mithra
·
  • Låst
Övr. Barn Eftersom det verkar som om en del av er är eller har varit gravida undrar jag lite om vad som rekommenderas angående ridning egentligen...
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: Mli
·
  • Låst
Övr. Barn Fick precis höra att man kan könsbestämma barnet i magen med hjälp av hjärtljud, eller pulsen då... Är det sant? Hur säkert är det i...
Svar
3
· Visningar
4 528
Senast: Halloy
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni är nödvändigt o bra att ha hemma när man kommer hem efter förlossning? Jag vill ju helst inte köpa något alls innan liten...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: Tuvalisan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp