Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag skall bjuda på något förskräckligt.. Tadaaa! så här red jag tölt och trodde att det var rätt ok någonstans omkring 1999-2000 tror...
2
Svar
23
· Visningar
2 911
Senast: emjo
·
F
Fälttävlan Den kommentaren fick jag för några dagar sen... Inte beroende på mej & hästen, utan pga av våran BIL och TRANSPORT! Personen i...
Svar
19
· Visningar
1 833
Senast: LALASKET
·
Trav Härom dagen köpte jag ett paket hamburgerkött. Jag har aldrig köpt förut men det jag brukar köpa var slut. Så jag tänkte bättre köpa än...
Svar
8
· Visningar
1 583
Senast: MoonFlight
·
A
Western från klassisk engelsk ridstil till western. Jag har fastnat för denna underbara "ridstil" och vill nu ha all hjälp jag kan få. Tips om...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Anneli
·
S
Distans Jag tycker det skulle vara intressant om ni ville berätta lite om hur ni "eftervårdar" era hästar efter tex tävling eller hård träning...
Svar
3
· Visningar
1 313
Senast: mahlmt
·
Western Har ett arabsto på foder som alltid blivit westernriden,vilket har varit lite bökigt att lära om mig till. Att rida på lösa tyglar har...
Svar
12
· Visningar
2 067
Senast: Fibusen
·
Övr. Grenar Som rubriken antyder så vet jag i princip ingenting om galoppsporten. Vi har ju ingen aktiv galopp här uppe i norr. Min kunskap sträcker...
Svar
9
· Visningar
1 251
Senast: Ninniw
·
S
Dressyr Hej.. Känner mig lite dum, men jag undrar vad LA/B Dressyr samt LC innebär? :o Ha
Svar
2
· Visningar
752
Senast: tant agda
·
N
Dressyr Jag ska vara med i en träningstävling i dressyr, har 34 starter före mig. Hur lång tid kan jag räkna med att det tar? Det är 3 st i LC:1...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: LillaGeisha
·
Dressyr "Donutknut" är ju en vanlig frisyr man ser ute på tävlingsbanorna, och så snyggt det är! Särskilt med pärlor och kristaller i :d Men...
2
Svar
21
· Visningar
9 788
Senast: MissFideli
·
S
Western \"dressyrprogram\"? ja jag vet inte hur jag ska säga. finns det ngt liknande man kan tävla i western som motsvarar ett vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: __Stilett__
·
N
Dressyr När ni rider ut med era hästar, hur rider ni då? Gör ni någon skillnad i hur ni rider, jämfört med när ni rider i ridhus/på ridbana...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 047
Senast: Elisha
·
S
Hoppning Dt kanske vart fel "mapp" men men.. :p Min fjording har börjat att slänga upp huvet när ja rider henne. Just nu rider jag med...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: Sagan
·
Hoppning Kollade resultat från en tävling och såg att det efter ett ekipage stod "DQ" istället för "EL" som det brukar stå när ett ekipage blir...
Svar
13
· Visningar
5 471
Senast: Raderad medlem 124573
·
T
Dressyr Vi var ute på min och hästens andra dressyrtävling igår. Hemma är han jättemjuk och fin och svarar bra för skänkel både frammåtdrivande...
2
Svar
37
· Visningar
3 872
Senast: Tind
·
Dressyr Antar att jag inte är ensam. Har tävlat min häst lite grann under året tillsammans med medryttaren. Under framridningen kan ha gå hur...
Svar
6
· Visningar
1 373
Senast: Saigon
·
E
Tävling jo min häst e lite knepig. på framridningen inför en tävling är han hur fin som helst, men så fort vi kommer in i ridhuset...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 308
Senast: Aajax
·
J
Dressyr min ponny totaldör alltid inne på banan och nu har jag kommit på varför! han gillar inte att vara själv där inne och svarar med att...
Svar
1
· Visningar
1 241
Senast: Cha9
·
Körning Min ponny är jättepigg i skogen, men ska jag köra i paddocken så "dör" hon, det blir skritt, och man får smacka fram vartenda steg. jag...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: Tender
·
Distans Hej alla distansintresserade :) Nu vill jag börja med distansritt med mitt shagya-sto, men jag känner ingen annan som rider distans...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Naqzita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp