Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundhälsa Hejsan. Är det någon som kanske vet något om en typ av anfall. Vår Moa 2 1/2 år har haft ett par anfall 3-4 de senare 1 1/2 året...
2
Svar
23
· Visningar
2 708
Senast: Raderad medlem 94602
·
G
Hundhälsa Min hund har under en väldigt lång tid nu spytt, allt hon ätit och allt vatten. Hon spyr även bara slem eftersom hon då inte har något...
Svar
5
· Visningar
1 634
Hundhälsa Jag har klippt av morrhåren på lille hunden :devil: Svårt att klippa runt på något sätt! Stackars min djurplågade hund Någon mer...
Svar
10
· Visningar
1 424
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Har en tjuv här hemma... Nikita har medan jag var borta snott 4 runda såna där polarbröd och en bulle som låg på bordet. Just nu är hon...
Svar
18
· Visningar
25 239
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Är det vanligt att hundar bli extra kliiga i pälsen när dom fäller? Min lilla JR har kliat sig ovanligt myckt den senaste veckan och jag...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: Eve
·
L
Hundhälsa Vad är för och nackdelar? vad kostar det?
2
Svar
28
· Visningar
5 019
Senast: Kakis
·
N
Hundhälsa Jag är nästan helt säker på att min sheltie Zimba har epilepsi :(. Han blir 8 år gammal i april och ända sedan han var ca 2 har han haft...
Svar
14
· Visningar
1 619
Senast: notok
·
V
Hundhälsa Ville visar tecken på att ha lite förändrat kisseribeteende, han verkar nästan få "klämma" ur sig pinket och strålen är jättesmal...
Svar
9
· Visningar
5 809
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Vår valp, 7 månader ridgeback, är väldigt matglad. Hon får RC maxi junior två gånger/dag, totalt 10 dl. Vi tränar även ganska mycket...
2
Svar
20
· Visningar
2 359
Hundhälsa Visst är det kring ettårsdagen som hunden ska vaccineras? (dvs, sist han vaccinerades var vid 3 mån typ). Kände mig säker men...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: Jenka
·
Q
Hundhälsa Nu har jag helgen på mig att bestämma vilket foder vi ska byta till. På tisdag ska kortisonet dras ner och ett nytt foder introduceras...
Svar
12
· Visningar
2 524
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Var i hundmatbutiken idag och fick till min fårvåning se en säck med typ müsli? Hundmat alltså. Vem ger sånt och varför? Ger man...
Svar
5
· Visningar
875
F
Hundhälsa Hej! Jag befinner mig just nu i USA under ca ett år. Då jag inte jobbar så tänkte jag skaffa mej en ny valp. Men jag tvekar nu dår...
Svar
5
· Visningar
1 186
Senast: Wild Rein
·
Hundhälsa Jag tror min hund skulla må bra av att slappna av i sina muskler. Han kanske mår toppen men med tanke på den stressad individ han varit...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Lona
·
Hundhälsa Elvis är nu (idag) ett år. När jag köpte honom i höstas (omplacering) märkte jag att han ibland misslyckades inne när han hade legat och...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: Swat
·
Hundhälsa Sitter här plötsligt med en KNÄhund :p:love: och funderar på vad en kastrering egentligen kan ändra på, och hur fort?? Kastrerade...
Svar
15
· Visningar
4 713
Senast: skuggi
·
B
Hundhälsa Ja, då var det dags igen! Har precis tingat en sobelkille som kommer hem om 2 veckor och jag har lite frågor och hoppas jag kan hitta...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: muppia
·
Hundhälsa Min hund kliar sig jämt och ständigt. Han har tjock fin päls och jag hittar inge små krup i pälsen. Vad kan det vara ? Och vad ska...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Eve
·
Hundhälsa har en hund på 12 år. och för 2 år sen bodde hon hos min mamma i ett år, det året skulle hunden vaccineras, min mamma sa att hon hade...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Belethien
·
K
Hundhälsa Sommaren närmar sig (så smått..) och funderingarna på vad vi ska ha för fästingmedel på vovvarna i år har kommit. De gamla hundarna har...
Svar
10
· Visningar
2 562
Senast: starcastle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp