Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Är det någon som vet hur det gick för den svenske hunden som flyttades till Norge, och som de norska myndigheterna ville avliva eftersom...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: tott
·
Övr. Hund Min lilla vovva i lägenheten
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Johanna_B
·
Övr. Hund Nu buke, behöver jag hjälp! Har sen en vecka tillbaka en 8-månaders omplaceringshund. En schabradortik som farit illa och inte fått...
Svar
19
· Visningar
1 316
Senast: minimoj
·
Övr. Hund känns nog inte så bra om man dessutom har småhundar...
2
Svar
37
· Visningar
2 888
Senast: stjarnfrugt
·
Övr. Hund Blev riktigt skrämd av en man i skogen i går morse..Som vanligt så gick jag ut med hunden ca 04.15,vi har en kortare sträcka på morgonen...
2
Svar
20
· Visningar
2 335
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund För er som inte gillar att se köttspill etc.: Öppna inte tråden! Man tager några hinkar köttspill och några baljor med fett, lite...
2
Svar
24
· Visningar
2 268
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hej! Jag har fått problem med att mina hundar slåss. De är kastrerade, men en av dem har drabbats av hybris.. Dessvärre slåss han uselt...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Nu börjar jag bli mer och mer förvirrad allt eftersom jag läser i nya trådar. Fler och fler innehåller ordet dominans lite till höger...
2
Svar
22
· Visningar
2 108
Senast: Blandrastik
·
B
Övr. Hund Jag och min lilla dvärgpincher ska dit, tänkte att det skulle vara roligt att träffa på lite bukare medens man ändå var där! :) Så...
2
Svar
28
· Visningar
1 710
Senast: Casper
·
Övr. Hund Börjar på allvar tro att Generalens boxer bytt skepnad och flyttat in till oss... :crazy: Hur skall jag annars förklara en intensitet...
2
Svar
37
· Visningar
3 190
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Släng in lite jämförelsebilder på era hundar från när de var små och hur de ser ut idag! Alltid roligt när man märker att de...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 353
Senast: MsLuna
·
Övr. Hund Min sambo och jag vill skaffa hund. Dock är vi lite osäkra på hur vi ska gå till väga, vad som är mest lämpligt. Vi är båda väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Idag på väg hem från min morfar (17 mil ut i skogen inåt landet från Umeå), så ser jag helt plötsligt en hund springa på vägen utan...
Svar
16
· Visningar
2 243
Senast: Rie
·
A
Övr. Hund Kan vi inte ha en tråd där vi redovisar våra resultat och visar bilder om vi har? Förra helgen så var Kiera & jag ute i Lkl 1, det gick...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Tikskydd på sina tikar när dom löper??? Hur lång tid tog det innan dom vande sig vid dom??? Kan ni ha på d på natten utan att dom tar...
2
Svar
20
· Visningar
2 314
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja alltså.. Jag kanske framstår som en riktig idiot nu men.. Min lilla tik på snart 6 år har i alla år löpt en gång/år ( jag har haft...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag satt och ögnade igen mina räkningar och såg att jag betalar väldigt mycket för olika medlemsskap i diverse klubbar hit och dit :eek...
2
Svar
20
· Visningar
1 446
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder. Hur många här inne på buke har Collie, framförallt LH, men ni som har Korthår är oxå välkomna:bow: Vi, som...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 233
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag var på föreställning igår med Björn Gustafsson, Måns Möller, Öss Nuyen och Soran Ismail. Rätt vad det är så ringer mobilen, jag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
19 935
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter ett halsband som liksom ser ut som det är dubbelt (alltså två varv på varandra inte bredvid varandra). Det är ett...
Svar
11
· Visningar
1 761
Senast: Fanzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp