Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Måste bara skriva av mig då jag (som nybliven hundägare) börjar upptäcka hur knäppa folk är med sina och andras hundar :cool: Jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 939
Senast: skuggi
·
M
Övr. Hund Någon som har en sådan? Funderar på att köpa en.. Men har tyvärr inte mycke erfarenhet av rasen.. Nu som har en RR: Kan någon berätta...
Svar
17
· Visningar
1 765
Senast: Swat
·
Övr. Hund Sådan där C me reflexspray man kan spraya på hunden (eller katten), som är osynlig i dagsljus men reflekterar i mörker om den belyses...
2
Svar
20
· Visningar
9 165
Senast: Zaki1
·
Övr. Hund Jaha, tydligen postar jag trådar bara när det krisar sig ;) Fröken är 7 månader i dag och på väg in i sitt första löp. Hon har alltid...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: soffa
·
Övr. Hund Fick idag höra från en brukshundsklubbs tränare att man inte ska låta hunden leka med andra hundar om man ska tävla. Detta har jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 135
Senast: Disen
·
Övr. Hund Vi har en border/västgöta/papillon blandning här hemma som är 2 år (och ja, jag vet att det är en knasig mix och att det är krävande...
Svar
14
· Visningar
1 275
Senast: R8n
·
Övr. Hund Har en valp här hemma som jag inte kan få att sluta dra i kopplet, han väger bara 7 kg, så är ingen fara, men känns inte så skoj att ha...
2
Svar
25
· Visningar
2 166
Senast: hastflicka
·
G
Övr. Hund Jag har drabbats av världens skaffavalpångest! I nästa vecka så kanske det kan komma att flytta in en liten valp här hemma, men jag...
2
Svar
37
· Visningar
4 397
Senast: Abova
·
Övr. Hund Jag har en liten tik, shih-tzu korsning. Hon är nu 14 månader och fortfarande inte 100% rumsren. Men det som är jobbigt är att hon...
Svar
6
· Visningar
8 870
Övr. Hund Har sedan 2 mån en underbar hund som verkligen gör mitt liv värt att leva. Hon är jättehärlig i temperamentet och alltid så himla glad...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 368
V
Övr. Hund igår när vi var in till storstan, för att hämta upp flickorna från flyget så fick hundarna följa med på resan, men innan hemfärd på 25...
Svar
10
· Visningar
4 607
Senast: Marna
·
T
Övr. Hund Jag har 2 stycken hanhundar (den ena blanding på 6 år och den andra en renrasig på 1.5 år). När den yngsta blev könsmogen började han...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: TheRocker
·
G
Övr. Hund Jag pratade med en bekant som också har afghanhund om det här med att hunden är avlad för något. Jag hör till dom som anser att man bör...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 261
Senast: kvandi
·
H
Övr. Hund Det pratas mycket om platsläggningen i en annan tråd. Då kom jag att tänka på hur mycket man tränar in störning för att hunden ska ligga...
2
Svar
23
· Visningar
1 948
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Var gor att din hund inte kan vanta att jobba och trana? Blir era hundar ocksa riktigt "excited" och riktigt studsar vid tanke pa job...
Svar
18
· Visningar
1 653
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Ska man som bekant inte ge hunden. Men hur farligt är det om man håller uppsikt över hundarna så att de inte knäcker benen och tuggar i...
Svar
2
· Visningar
5 336
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Har en hund på foder, var en tjej som tog henne på foder men tappade lusten(?) eller vad hon nu hade för anledning, aldrig riktigt fått...
Svar
18
· Visningar
1 384
Senast: Zizzy
·
N
Övr. Hund men fick inget napp. Är väl svamp, pevaryl fotpuder borde funka. Träffade en äldre karl som stoppade hundens tassar i vinäger? Han sa...
Svar
5
· Visningar
1 840
Senast: Carolininen
·
A
Övr. Hund Jag slår ihop 2 frågor i en tråd, hoppas det går bra :) Kan börja med att berätta lite bakgrundsinfo om jycken ifråga...
Svar
11
· Visningar
1 435
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Satt och läste Värnpliksnytt och där talas det om en schäfer som köptes för 187 000 skr. Det var tydligen inte alls ett ovanligt högt...
2
Svar
23
· Visningar
2 414
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp