Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Jag har alltid sett det som självklart att katter ska få vara utomhus!Tycker inte att det är djurplågeri med innekatter men inget jag...
2
Svar
36
· Visningar
4 895
Senast: Björk
·
Övr. Katt Mina kissar heter ju Puma och PIRAYA (tack du här på buke som kom på namnet)... vad tror ni om att döpa mina kommande katter till...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 297
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Många av er har säkert läst den här förut, men den tål att läsas igen, igen och igen. Det är inte ofta Prosit sitter ensam hemma och...
2
Svar
33
· Visningar
2 036
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Jaga här köper man då sjuttioelva olika kattleksaker -uppfödaren sa Yaki var tokig i glitterbollar. haha, det fanns MILJONER olika...
2
Svar
20
· Visningar
1 386
Senast: Bri
·
P
Övr. Katt nu har ni och göra ett tag med dessa bilder skriv gärna något detta är tarzan detta är tiger här är på båda...
Svar
12
· Visningar
912
Senast: Anna_Fransiska
·
T
Övr. Katt Sitter just nu med en rätt så förtvivlad kattpojke i knäet. Min katthona löper och han får inte en lugn stund. Hon tigger och ber, men...
Svar
10
· Visningar
889
Senast: Tiore
·
S
Övr. Katt Kan inte låta bli att nojja över att min ena katt ska sövas imorgon... Hon ska in och bli kastrerad, och jag mår fruktansvärt dåligt...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: netia
·
M
Övr. Katt Är det möjligt att en katt kan vara både hona och hane på samma gång? Har en (som ser ut som en) hona men hon är 1,5 år och aldrig fått...
Svar
8
· Visningar
1 595
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Vi har annonserat på blocket, satt upp lappar överallt på byn, annonserat i lokaltidningarna, och lokalradion ska skicka iväg en...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: janivista
·
C
Övr. Katt Kan ni duktiga kattmänniskor hjälpa mig? Jag har en kattunge (nåja) på 6,5 månader som de senaste två dagarna blivit helkonstig...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Kat
·
J
Övr. Katt Nuförtiden kan man ju faktiskt vaccinera sig mot allergi mot tex katter. Det tar lång tid och kan vara lite besvärligt, har jag hört. Är...
Svar
6
· Visningar
5 205
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt Måste bara dela med mig om en sak min lilla tokstolla till katt gjorde alldeles nyss... Jag kom hem från stallet och skulle ge fiskarna...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: iinaz
·
Övr. Katt Har en hona som fått en kull med fyra starka och friska kattungar men nu en liten fråga. Hur vanligt är det att ungarna öppnar ögonen...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Magzzan
·
Övr. Katt Imorgon ska vi till doktorn och titta på såret. Förhoppningsvis kan vi utesluta ringorm och då kan jag och Abbie åka till utställningen...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: mandalaki
·
I
Övr. Katt läste i tidningen igjen idag om kattene i irsta. dom har tagit nu 25 katter till,alltså sammanlagt 50 katter hadde dom i huset. förra...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: Prosit
·
X
Övr. Katt Finns det någon som har erfarenhet av prematura kattbebisaar ? Vår ena stallkatt har fått tre bebisar som snarast ser ut som små...
Svar
12
· Visningar
2 197
Senast: kvarngården
·
V
Övr. Katt Till du som är uppfödare ,vilken ras föder du upp och varför ? Vad fastnade du för i just den rasen och vad driver dej vidare i aveln ...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: palle
·
Övr. Katt I fredags kom Yakitori. Tekla lyckades kombinera att vara livrädd och att HATA honom som pesten. Jag fick faktiskt gå in och...
Svar
5
· Visningar
740
Senast: mandalaki
·
K
Övr. Katt Kan katter som är steriliserade löpa :confused: Min ena honkatt håller på att göra mig tokig. Hon skriker och har även kissat inne ett...
Svar
13
· Visningar
1 034
Senast: Katina
·
C
Övr. Katt Planerar att skaffa en till katt då lillmissen har blivit ensam katt i familjen på gamla dagar. Bor ute på landet långt ifrån bilvägar...
Svar
3
· Visningar
644
Senast: MissDaisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp