Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Ridning Ja, har ett varmblod som ja håller på att lära galoppfattningen. Han är duktig o fattar vad jag vill men blir väldans stressad. iaf...
Svar
10
· Visningar
1 222
Senast: Annnaw
·
Ridning Vi ska anlägga en liten grusad parkering på vår tomt. Området blir 16 x 16 meter och underlaget vad man förväntar sig av en parkering...
2
Svar
32
· Visningar
2 500
Senast: Karma
·
Ridning Tycker ni att en häst som är 12-13 år är för gammal att köpa för tex, 50.000 som hoppar 1-110 banor samt dressyr la/lb, har väl själv...
Svar
14
· Visningar
2 826
Senast: fejko
·
S
Ridning Har kollat runt på ridskolor för jag har funderat på att ta upp ridningen på stor häst. Det är flera ridskolor här runtomkring som har...
2
Svar
37
· Visningar
3 196
Ridning Förra tråden låst så vi fortsätter i denna. Femke jobbar på bra. Nya övningar med mycket bommar och gymnastikhoppande och det blir...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
57 161
Senast: Andromedae
·
Ridning Om man ska skritta 1,6 mil i skoterspår typ... Hur lång tid kan det ta? För en liten häst av ponnytyp med inte alltför vägvinnande skritt?
Svar
9
· Visningar
1 572
  • Låst
Ridning Eftersom 08-tråden del 5 under avel stängdes kör vi nu en fortsättningstråd här istället! Välkomna att fortsätta uppdatera om era 08-or! :)
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
88 406
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Ridning För att vi måste ha en ny tråd! Fick fö reda på att gårdagens domare är GP-domare och jag fick en 8a på ryttaren av henne-känns som wow:D!
124 125 126
Svar
2 518
· Visningar
158 795
Senast: ameo
·
  • Låst
Ridning Eftersom jag lyckades få vår tråd låst, så är det väl bäst att jag startar en ny. :o I övrigt fortsätter jag i min svacka och Ariel...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
175 302
Senast: LenaH
·
M
Ridning Nu vill jag veta för och nackdelar med barockridning. Jag och min häst har inte hittat någon ridstil som passar oss. Kanske detta gör det.
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Piraja
·
B
Ridning Jag tyckte samlingen förtjänade en egen tråd. Så vi fyller på med tecken på hur man ser/känner att hästen är samlad. Gärna med...
17 18 19
Svar
378
· Visningar
25 216
Senast: flashlight
·
Ridning En kompis till mig har dressyrjobbat min häst senaste två veckorna (då jag är krasslig och inte får anstränga mig). G är lite ringrostig...
2
Svar
28
· Visningar
2 767
Senast: Susan
·
F
Ridning *Jag skriver under anonymt alias eftersom jag annars har ett ganska välanvänt bukenamn folk känner igen. Således riskerar folk i denna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 185
Senast: Tuvisen
·
O
Ridning Här är en länk till en film på mig och min medryttarhäst som jag tar hand om en gång i veckan. Jag är medveten om att han kunde gått i...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: OsCoxae
·
C
Ridning Om du fick välja? *Tränare, (Om så för bara en gång) *Träningsplats *Särskild egenskap hos din häst *Särskild egenskap hos...
2
Svar
32
· Visningar
3 040
Senast: malinsky
·
Ridning Ut med kameran nu och visa vad ni går för! hittade ingen bildtråd på den här sidan. Vill se hur fina ni är här, så ut med bilderna nu
32 33 34
Svar
676
· Visningar
91 776
Senast: tesora
·
Ridning Jag har aldrig tränat för ngn akademisk tränare, aldrig sett ngn rida akademiskt irl och inte ens pratat med ngn som rider akademiskt...
Svar
19
· Visningar
1 843
Senast: Saigon
·
Ridning Hej provar här och ser om nån kan ge mig nåt tips. Jag har ett ponny sto som är hur trevlig som helst egentligen. Trevlig att rida...
2
Svar
21
· Visningar
2 314
Senast: Neia
·
Ridning Tror iaf jag har lagt denna rätt. Annars får jag ju bara flytta den till rätt ställe när jag vet vart den ska vara ALLA NI SOM TÄVLAR...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: Grannox
·
Ridning Jag tittade på denna länk och funderar på vad ni tänker om den...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 189
Senast: Esset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp