Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har precis köpt ny sadel till min häst.... (Zaldi Star darklondon). Och nu "måste" jag byta ut alla träns och tillbehör, hade svart...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Tican
·
M
Utrustning bör jag köpa? Får hem en d-ponny på foder snart. Vilka täcken ska han ha? Stalltäcke, regntäcke? Det finns ju en djungel av märken och...
2
Svar
25
· Visningar
1 908
Senast: Huntress
·
F
Utrustning Hur är det i storlekarna? :confused: Har en C-ponny, ganska grov (New Forest), på 137 cm. Hon drar 125 i vanliga fall. Inte kul att...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Farouk
·
Utrustning Var på hoppkurs förra sommaren och där var det en tjej som hade ett schabrak i manchester. Jag tänkte inte så mkt på det då, men nu har...
Svar
10
· Visningar
787
Senast: _Dieldi_
·
I
Utrustning Varför är det så vanligt på dyra glasfibersläp? Vad är vitsen med kapellet? Nackdelar/fördelar?
Svar
4
· Visningar
1 685
Senast: martina
·
S
Utrustning Som finns på Börjes, någon som har några erfarenheter av den hjälmen?
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Principessa
·
M
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av denna sadel. Om den är bra eller dålig och viktigast hur bra formar den sig efter hästen?
2
Svar
24
· Visningar
2 245
Senast: moonlightgarden
·
D
Utrustning Vågar man köpa ett sånt? Tänker mest på hållbarhet o.s.v. Och hur är dom i storlekarna? Min häst är precis på gränsen mellan...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: linzan
·
Utrustning Jag har alltid hört att man skall kolla golvet på en hästtransport ofta och att det kan vara bra att byta ut det var 10:e år. Nu är det...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: anders
·
G
Utrustning nån som har erfarenhet av riderscompany tränsen från ridsportsshoppen? Dpom för typ 300+ håller dom sej i kvalite för dte billiga priset...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Gilan
·
E
Utrustning Har sökt ihjäl mig här vad det gäller Griffins bom vidder.Och bara fått fram mängder av olika alt. på denna bom... Är det någon som vet...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Ensam
·
M
Utrustning Jag funderar på att köpa ljusblå Eskadron senskydd och bakstrykkappor. Är det någon som har sådana? Tror ni att det skulle passa på en...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: Farouk
·
Utrustning Vad motsvarar bomvidd 31 på en stübben då? Vet att man bör kolla vidare på grader och så, men vill gärna ha någerlunda koll i alla fall...
Svar
1
· Visningar
5 818
Senast: Fraise
·
Utrustning Vill ha era åsikter när det gäller dressyrsadlar. Jag ska få ut en sadelprovare till veckan, och hon ska ta med sig några sadlar. Jag...
Svar
13
· Visningar
1 087
Senast: Fraise
·
F
Utrustning Ska se ut såhär fast med "skänklar"/parerstänger, vad ni nu vill kalla det. Tror ni att det finns ett sånt bett? Det heter isf...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Farouk
·
P
Utrustning När jag köpte mitt Kallblod, så hade jag en del problem. Han var nämligen väldigt "het" och svår att få stopp på. Han hade bara en...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Calazirya
·
N
Utrustning Hur ofta smörjer ni? Eftersom jag har en skötis på ridskola så kan inte jag smörja så ofta pga lektioner (sköter tre dagar i veckan)...
Svar
12
· Visningar
838
T
Fy
Utrustning Skaffade ett par Zaldi-läder tillsammans med min sadel för ett år sen. Färgen var fel då, hette samma sak men matchade inte sadeln...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Tican
·
Utrustning ni läste säkert min tråd på ridning för ett tag sen, men vi köpte ny sadel iaf. Vi tog med pållen och provade ut sadel på Sandris...
Svar
10
· Visningar
1 070
S
Utrustning Hej! Jag lånade ut mitt träns till ett par, och nu när jag fick det tillbaka så är käkremmen borta (det är en sådan som man kan knäppa...
2
Svar
28
· Visningar
2 076
Senast: eldione
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • GVFÖ Australien
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp