Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu är det så att jag behöver ett bett att ha i dressyren när jag tävlar, jag tränar på ett baby pelham bett men har bara en tygel i de...
Svar
8
· Visningar
2 403
Senast: colowi
·
Utrustning Är lite sugen på att köpa en billig liten hästtransport.. å då pratar man om en äldre men fullt fungerande för en billig peng som jag...
2
Svar
28
· Visningar
4 223
Senast: trassel
·
Utrustning Jag var tidigare sugen på ett enhästarssläp men blev lite avskräckt då jag körde min förra häst utan mellanvägg (i ett vanligt...
2
Svar
28
· Visningar
1 919
Utrustning Hej! Jag har ett engelskt fullblod/oldenburgare med ganska bra sadelläge (tror jag:D) och vi ska snart köpa en sadel, och funderar på en...
Svar
1
· Visningar
568
Senast: LillaMusse
·
Utrustning Jag sliter mitt hår och min häst har redan blivit gråhårig! :arghh: Vi provar och provar...ingenting fungerar. Motivationsdödare...
Svar
15
· Visningar
5 018
Senast: lizzie
·
Utrustning Hur är stl i dam på Hööks tävlingskavaj med vit passpoal? Normala?
Svar
1
· Visningar
566
Utrustning Hur gör ni eran skimmel vitare än vit? Ska på treårs och utställning med hästen snart och han har två höga strumpor och en bläs och...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Ja vilken är den bästa? Personligen har jag provat 3 från hööks. En var enorm i storlekarna och kardborren fäste inte. En annan var så...
2
Svar
24
· Visningar
2 897
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Er det noen som har en av disse? Hvordan føles de på hodet og hvordan er de i størrelsene? Ser den ene kan reguleres fra 52-56 i str S...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Dona
·
Utrustning Jag tycker att det är så svårt att tyda vad bilen får dra. Så här ser det ut på regbeviset: Max släpvagnsvikt, kg: 1400 Max...
Svar
13
· Visningar
1 674
Senast: lil-sis
·
Utrustning Är sugen på att prova ett tredelat baucher-bett på min häst då han kan bli lite orolig i munnen stundtals. Problemet är bara att han har...
Svar
7
· Visningar
4 968
  • Låst
Utrustning Åker på att eventuellt renovera en transport, och undrar lite över kostnader mm. Det är ett Brenderup 03a, mkt fräsch i övrigt! * Golv...
Svar
1
· Visningar
1 639
Utrustning För några år sedan diskuterades detta med luftsadlar flitigt. Bl.a. finns det en gammal tråd här där starka känslor uttrycktes både för-...
2
Svar
26
· Visningar
3 947
Senast: Lavinia
·
Utrustning Min häst är otroligt känslig för flugor och andra flygfän. Han står inne under natten och jag vill gärna ha något tunt täcke på honom så...
Svar
6
· Visningar
666
Senast: skuggi
·
Utrustning Detta lär vara ett sommartäcke med både skydd mot insekter och lättare regn. Nån som har koll på detta?
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: Harbor
·
Utrustning Med risk för att det blir felpostat så postar jag där jag tror det blir rätt. Moderator får flytta tråden i annat fall. Funderar på att...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Saigon
·
Utrustning Är det någon mer som har en sådan och har sparat bruksanvisningen för jag hittar den inte..... nu skulle den igång och jag får inte...
Svar
4
· Visningar
2 219
Senast: sassiball
·
Utrustning Tips på hjälmar som passar stort (62) och ovalt huvud. Det har visst ändrat form :o Så min hjälm trycker fram och bak nu så behöver en...
Svar
4
· Visningar
595
Senast: Ackio
·
P
Utrustning Hittade mitt drömträns :love: silvernitar, silverspännen, silversöljor, betthakar och trä-igenom-flärp till nosgrimman ist för ögla. Har...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: prallan
·
Utrustning Jag har precis köpt en dressyrsadel till min unghäst och nu måste ju en dressyrgjord införskaffas till den. Jag har varit inne lite på...
Svar
1
· Visningar
477
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp