Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jaha, nu sitter jag här och har just insett att jag gått upp 15!!! kilo sen jag slutade träna när jag var gravid 2011 :arghh: Så nu...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag upplever husläkarsystemet som opraktiskt. Jag jobbar 3 mil från mitt hem och där finns även husläkarmottagningen som jag är listad...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 682
Kropp & Själ Hallå! Jag har börjat utmana mina egna rädslor och misstro att min kropp inte kan, genom att våga göra lite "tokiga" saker med min...
2
Svar
25
· Visningar
2 149
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Någon som använder natural cycles som preventivmedel och vill dela med sig av sina erfarenheter? Fördelar/nackdelar osv
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon som gjort det? Ska tydligen finnas tester man kan beställa hem från Apoteket. Eller någon som vet något om sådana...
2
Svar
22
· Visningar
2 605
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag vet att man inte kan shoppa taxfree men iaf Arlanda skryter med att de är 20 % billigare än i city på sminket, så lönar det sig mer...
Svar
8
· Visningar
607
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Jag börjar undra om det är där jag har hamnat... Efter en del googlande och läsande så verkar jag ha många symtom som stämmer in. Någon...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: 20032003
·
Kropp & Själ Någon här som är med i Viktkampen?
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Joyride
·
Kropp & Själ Lite vitsigt uttryckt med min startade tandtråd :D Men, jag har ett bekymmer. Mina tänder går sönder.. :( I huvudsak verkar det komma av...
Svar
9
· Visningar
6 220
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Kan tilläggas att jag har haft problem med detta knä tidigare efter en ridolycka. Det har dock varit bra ganska länge nu, men igår...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ En hel del kvinnor säger att de får ont över äggstockarna när de har ägglossning. Men "exakt" var sitter de? Om man t.ex. utgår från...
Svar
9
· Visningar
21 557
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Skriver här då jag tror jag får fler svar.. Vad gör man när man är 21 år och är helt utan sexlust? Jag minns inte om jag någonsin haft...
Svar
12
· Visningar
989
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Har blivit varse om att jag inte är så anonym IRL som jag skulle önska och jag trivs inte alls med tanken. Vet inte om det är pga jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 974
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är allergisk och efter varje djursort står en siffra, en slags nivå på allergin där 0 verkar mildast och 5 värst. Vad betyder...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: exotic
·
Kropp & Själ Hur går man tillväga om man behöver komma i kontakt med psykolog? En nära bekant till mig mår dåligt psykiskt. Han har stammat hela sitt...
Svar
9
· Visningar
824
Senast: Humla
·
  • Omröstning
Kropp & Själ Den andra tråden var ju lite obehaglig så jag tänkte att det är lika bra att svinga katten hela varvet runt! Snabb undersökning: vad...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 130
Senast: TomasN
·
Kropp & Själ Vad använder ni för preventivmedel? Har ätit p-piller (Neovletta eller Prionelle som de heter nu) i 7 år men har haft kass sexlust och...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 687
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag har av olika anledningar sökt mig till en privatpraktiserande psykolog för samtal (och från och med nästa vecka akupressur) - jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 918
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Jag önskar att jag vågat lite mer och är samtidigt så otroligt glad över att mina barn är så mycket bättre på att våga. Min ena dotter...
2
Svar
20
· Visningar
2 692
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Vad ska man säga om denna psykvård egentligen. Kanske det är jag som inte platsar in bara. Är igen inne på lpt pga ännu ett...
2
Svar
38
· Visningar
2 712
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp