Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag misstänker att en person i min närhet dricker mer alkohol än vad som är bra. När hen är på besök hos mig tar hen ofta med en flaska...
Svar
9
· Visningar
1 800
Senast: startpompe
·
Kropp & Själ Fick lagat en tand i lördags förmiddag. Eller de rensade ut ett stort hål och stoppade i någon tillfällig fyllning. Kommer inte ihåg så...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Jag är tydligen en konstig person som inte passar in. Hur "tar" man hand om Kufar på din arbetsplats? Jag vill inget hellre än att passa...
Svar
16
· Visningar
3 370
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till...
2
Svar
34
· Visningar
2 171
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Är detta ens möjligt? Min pv var med i en arbetsplatsolycka för 11 år sedan och var tvungen att sluta efter olyckan pga posttraumatisk...
Svar
10
· Visningar
1 221
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ En närstående har godartad lägesyrsel och har haft det i några veckor. Nu plötsligt idag, blev det mycket sämre. Hon steg upp från...
Svar
12
· Visningar
1 918
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Hej Buke. Jag har så länge jag kan minnas haft lite känslig mage, på så vis att jag måste se till att äta regelbundet för att inte få...
2
Svar
29
· Visningar
1 941
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ ..sa han när jag, efter både alkohol och pepp från gemensamma vänner tog mod till mig och kysste honom. Ouch! Jag har varit...
2
Svar
28
· Visningar
4 623
Senast: Elwan
·
Kropp & Själ Så säger vår sk. jämställdhetsminister Maria Arnholm. Herregud, hur kunde hon glömma kåt och tacksam??
2 3
Svar
44
· Visningar
4 629
Senast: No1
·
Kropp & Själ Gaaah jag blir galen! Har knappt sovit i natt för att det liksom "ilar" i ryggen hela tiden. Skitsvårt att beskriva känslan, det gör...
Svar
18
· Visningar
6 863
Kropp & Själ Jag behöver göra det, bara den ena tokigt nog. Nån som gjort det och kan berätta? Det är nog inte aktuellt att ta bort den, bara jämna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 344
Kropp & Själ Solglasögon som ser ut som "vanliga" casual solglasögon men har "sportiga" egenskaper som gör att de även lämpar sig för t ex löpning...
Svar
5
· Visningar
434
Senast: Badtz Maru
·
Kropp & Själ Sambon blev igår opererad för diskbråck. Efter operationen kom läkaren in och pratade med honom precis när han vaknat = han var så...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Läste nyss ett text på nätet skrivet av en person som är så kallad helgalkoholist och inser att det är nog precis det jag är också. Lite...
Svar
7
· Visningar
5 600
Senast: Freeride
·
Kropp & Själ Vart jag än vänder mig just nu ser jag träningsresultat, "pepptrådar", artiklar om motion och hälsa osv. Det finns en väldigt populär...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
24 073
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Hur? Allvarligt, hur kan folk vara så dumma?! Jag fattar att den som är sjuk vill tro, även om tvivlet gnager - desperation är fullt...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 895
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag dog just lite. Har inte läst hela, måste hämta andan mellan varven. http://www.genusfotografen.se/?p=5876 Hoppas hoppas hoppas...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 565
Senast: Barret
·
Kropp & Själ Kan det vara så att en del människor är mer drabbade av fästingar än andra? Med myggor har jag åtminstone upplevt att det fungerar så...
Svar
19
· Visningar
3 486
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Kan tilläggas att jag har haft problem med detta knä tidigare efter en ridolycka. Det har dock varit bra ganska länge nu, men igår...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag har varit förkyld sedan oktober, inget konstigt med det då jag har barn i förskoleålder och därmed räknar med att vara förkyld t om...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 298
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp