Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi hade en spartråd för längesedan här på ÄU, vet inte om den dog ut men jag saknar den iallafall :p Hur gick det för er? Är ni sugna...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
44 375
Senast: nexxa
·
Äldre Ja, en mycket simpel fråga. Ni stockholmare som åkt till Ullared, varför gjorde ni det? Jag blev lockad bara av att se programmet, men...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
22 926
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Den förra rann ju ut i sanden men nu har jag iaf kommit till ro efter flytten och det vore kul att lära känna lite folk här :) kom med...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 312
Senast: Riley
·
Äldre Är det någon som ser på det? Det skulle vara roligt att diskutera alla märkligheter.
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 294
  • Låst
Äldre Så ja, vad såg ni senast i filmväg? Sätt gärna betyg och en liten åsikt, jättebra när man har filmtorka och inte vet vad man ska kolla...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
156 584
Senast: Mineur
·
Äldre Jag springer ute en del (från och till iaf) och har hund som jag är ute med (såklart). Hur gör ni andra, brukar ni ha med er något som...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 979
Senast: Koltrast
·
Äldre Ni som har bostadslån, hur tänker Ni nu när räntorna är så låga som de är? Amorterar ni eller sparar ni på sparkonto/fonder etc...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 497
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Detta kanske är en dum fråga men... är ni hemma när ni har tvättmaskinen igång? Jag har sedan jag flyttade hemifrån bott i lägenheter...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 646
Senast: movi
·
Äldre Någon som testat? Fungerar det? Blir fötterna som nya efteråt?
2
Svar
26
· Visningar
6 859
Senast: Husmusen
·
Äldre Någon som har provat? Känner någon som använder? Positivt? Negativt? Doft? Jag försöker introducera det för min sambo då jag tycker...
2
Svar
39
· Visningar
7 457
Senast: Amha
·
Äldre Brukar Du avge nyårslöfte/n? Vilket/vilka nyårslöften ger Du inför 2013? :D Jag brukar inte ge nyårslöften, för jag glömmer bara bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 699
Äldre Hur ser det ut hos er? Är det svårframkomligt nu med tanke på det lilla vita som trillar ner :confused:. Borde man inte förbjuda...
73 74 75
Svar
1 494
· Visningar
89 467
Senast: Lycan
·
Äldre En tanke som slagit mig tidigare och som nu aktualiseras i och med diskussionen om Eddy... Det har nämnts där att man i princip inte...
2
Svar
22
· Visningar
2 519
Senast: ameo
·
Äldre Efter en lång tids svacka med träningsuppehåll och utmattningsdepression är det dags att boosta självförtroendet igen. Ramlade av en...
2
Svar
24
· Visningar
13 544
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Nån som följer denna underbara serie? Tittar på nyaste avsnittet på tredje säsongen just nu, och måste säga att jag bara äääälskar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 544
Senast: Vira
·
Äldre Läs inte den här tråden om du inte läst boken. Här diskuterar vi saker du kanske inte vill veta. Ni som skriver i tråden ombedes...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
22 500
Senast: skogaliten
·
Äldre ... som jag skämtsamt har kallat den genom de år jag har kämpat med att skriva den på lediga stunder, har nu blivit verklighet. Jag...
40 41 42
Svar
821
· Visningar
105 249
Senast: Miran
·
Äldre Haha, ute i liiite god tid kanske, men någon som vet när biljetterna släpps? Och blir de billigare om man köper dem i god tid? Brukar...
2
Svar
27
· Visningar
4 132
Äldre Vad tycker vi/ni om detta? Hätska diskussioner pågår på facebook, kanske även här? Vill gärna höra era för/emot argument.
63 64 65
Svar
1 298
· Visningar
86 836
Senast: Blue
·
Äldre .....ju mer inser jag varför SD växer och växer. Men hur verklighetsförankrade är argumenten SD kör med egentligen? För många gånger...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
78 815
Senast: No1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Roliga saker som barn säger
  • Hiss och diss del 5
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp