Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter ..och sen lottas det ut en bil eller liknande vid ett visst datum. HUR funkar det i praktiken? Mannen kom hem med några när han handlat...
Svar
4
· Visningar
662
Senast: ameo
·
Äldre Någon som har tips om en bra reflexjacka? Det behöver inte vara den varmaste vinterjackan men den ska tåla väder och vind då jag ska ha...
2
Svar
22
· Visningar
1 951
Senast: Wingates
·
Relationer Jag ska under de närmsta dagarna äta middag med bl a några personer som hellre bidrar till samtal med information än med vad de själva...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 457
Relationer Tycker att jag ser reportage om det "överallt" , vad man ska tänka på för att inte stressa ihjäl sig, inte hamna i bråk med släktingar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 269
Senast: Lenis
·
IT & mobiler Vet att det det har funnits trådar om detta innan, så nu vill jag höra vad alla tycker. Gör de ett bra jobb? STÄDAR de rent så man...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
29 065
Senast: MiniLi
·
Relationer Vad tror ni om den? Det utlovas ett magiskt äventyr med von Trippelhatt. Barnen har inte råd att bo kvar i huset och då ska dom vräkas...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 219
Senast: Reville
·
Skola & Jobb Jag undrar hur ni med funktionshinder eller andra annorlunda förutsättningar gått till väga när ni bytt jobb? Jag har jobbat med...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: plastnisse
·
Kropp & Själ Kan en vagel förvandlas till en blåtira? Jag fick en vagel i onsdags, mer ont på torsdagen. Hade lugnat ner sig lite till på fredagen...
Svar
0
· Visningar
927
Hemmet Eftersom att jag kommer att flytta om ett par månader och behöver inreda en betydligt större yta än vad jag har haft innan så är jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 070
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Min sambo är magsjuk. Vi vet såklart inte om det är vinterkräksjukan eller vanliga magsjukan. Nu är det så att jag inte kommer hem på...
2
Svar
25
· Visningar
3 737
Senast: Niyama
·
  • Låst
Tjatter Dags för en en ny tråd igen. :up:
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
59 330
Senast: ricca
·
Hemmet Min duschblandare verkar sliten. Den släpper inte igenom tillräckligt med varmvatten. När jag flyttade in var den sådan men under...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 074
Senast: tanten
·
Svar
0
· Visningar
342
Senast: cirkus
·
Äldre Är jag en jättehemsk och otacksam människa om jag blir irriterad på att barnen alltid bara får saker av sin mormor i present som går...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 984
Senast: Lipperta
·
Äldre Ska göra saftsåsen till ris a la maltan. Kommer utgå efter detta recept: 10 dl jordgubbssaft 2 msk potatismjöl Koka upp saft, vatten...
Svar
19
· Visningar
1 622
Senast: åke
·
Svar
21
· Visningar
1 742
Senast: Tora
·
  • Låst
Tjatter Idahoes andra ulvlek presenteras i samarbete med @Myrten och @Paddington :) Jul på Ridskolan – Mysteriet med den försvunna pokalen Det...
45 46 47
Svar
936
· Visningar
22 533
Senast: Lenis
·
Äldre Jag upptäckte precis att jag råkat ta hälften så mycket mjöl och socker i pepparkakskladdkakan jag gjort inför morgondagen. Någon som...
Svar
4
· Visningar
466
Kropp & Själ går det att få bort snabblim på nåt sätt??? Från kroppen alltså!
2 3
Svar
42
· Visningar
1 690
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Rysk ambassadör skjuten i Ankara. Vad kommer det att innebära...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 134
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp