Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Har ni verkligen köpt den O_o
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag är lite halvirriterad på att den butik som har mina hundars färskfoder är den djurbutik med sämst personal. Jag vill verkligen inte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 342
Senast: kryddelydd
·
Äldre Det roligaste att ge bort i jul är ju böcker! Tyvärr har jag fastnat lite för vad jag ska ge min mamma! Hon älskade Gabaldons...
Svar
8
· Visningar
491
Senast: Andromedae
·
Relationer Nu står jag inför ett dilemma som jag känner att jag behöver input på. Jag var tillsammans med en kille i 9 år. Vi avslutade...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 627
Senast: ptr
·
Äldre Hittade detta på en annan sajt jag frekventerar. Enligt en undersökning som gjordes i 40 länder finns det ett stort gap mellan fakta...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 839
Senast: Ramona
·
Tjatter Jag vill göra ett kul spel, ett för barn, ungdomar och vuxna i ett svep! Om HÄSTAR! Jag "gjorde" ett för ett par år sedan, Joker Cup...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Migo
·
Äldre Nu får jag blotta lite okunskap och kanske oförmåga att googla :). Vi skall ha lite jul med några personer med syriskt ursprung, och jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 613
Senast: Mitten
·
IT & mobiler Lagom inför jul har min dator gått på ledighet och är ytterst osamarbetsvillig. Sedan några dagar tillbaka kraschar samtliga webbläsare...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: Lime
·
Tjatter Det är väl inte bara jag som rimmar i år...? :D Jag satt och rimmade en del igår, men har några jag klurar på ännu. Hur går det för er...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 749
Relationer Hej, Och så var det detta med svärmor. Inga relationsproblem, hon är jättesnäll och omtänksam. Men. Alltså hon messar titt som tätt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 406
Kropp & Själ Om man får akut bronkit, troligen allergiframkallad och kortison sätts in dag 4-5 typ, finns det nån risk för att den kan bli kronisk?
Svar
0
· Visningar
257
Senast: MissFideli
·
Äldre Var köpt man lite godare te i gärna lösvikt i fysisk butik i Stockholm med omnejd? Vilka affärer är bra? Sen undrar jag vad sånt...
Svar
5
· Visningar
352
Senast: Manza
·
Äldre "Någonting gick fel på en fyrverkerfestival i mexikanska Tultepec i natt – och en stor mängd raketer gick av samtidigt. Nu uppges minst...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: Vinterbad
·
Äldre Vilket spel skulle en 7 åring uppskatta? Även vuxna ska tycka att det är okej att spela. Har ni några tips? Sen innan har hen fått till...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: Mirre
·
Fritid Sambon tog nyss jägarexamen och önskar sig nya jaktkläder. Jacka och byxor. Nu lurar jag på det i julklapp till honom. Men är det något...
2
Svar
20
· Visningar
1 555
Senast: Ajda
·
Äldre Barnet vill baka till sin favoritlärare, helst muffins! Läraren i fråga är tydligen extremt ! allergisk mot fisk ochskaldjur. På den...
2
Svar
27
· Visningar
2 127
Relationer För ett år sedan ungefär föll jag ordentligt för en man i ett kompisgäng. Känslorna var besvarade, men vi var båda upptagna på var sitt...
Svar
14
· Visningar
2 395
Senast: Sofar
·
Äldre Ska hålla i nyårs firandet i år, ett gäng nära vänner bara som ska äta gott och mysa.. men behöver lite tips till vad menyn ska bestå...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Jag har fast jobb på statlig myndighet. Av olika anledningar kollar jag dock efter annat. Varje dag brukar jag ta fem minuter och gå...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 238
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag har haft tinnitus i nästan 25 år, och även om det varit besvärligt ibland har jag ändå lyckats fungera. I perioder har mitt ena öra...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp