Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har någon här provat CellReset-kuren/programmet? Vill höra era erfarenheter, tack!
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ När på dagen tar ni dem och blir ni trötta av dem? Vilken sort tar ni? Jag har Loratadin (samma som Clarityn) mot pollenallergi och tar...
2 3
Svar
43
· Visningar
14 717
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Första april blev min pappa diagnosticerad med cancer. Det visar sig att han har två metastaser i hjärnan och att primärtumören sitter i...
2
Svar
28
· Visningar
4 049
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ I lördags morse vid 06,30 fick min man köra in mig till akuten, efter att jag haft otroliga smärtor sen 03,30 (ja, jag hoppades att det...
Svar
11
· Visningar
6 449
Senast: Miao
·
Kropp & Själ Heeej alla glada! Jag tänkte satsa på att sticka ut och resa nästa sommar och behöver lite tips och råd! Det blir troligtvis i Europa...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: Ackela
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag är ny användare här, men har läst på forumet i flera år. Så jag är inget troll:) Önskar att jag kunde få lite tankar...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Hej tjejer och killar! Jag tänker köra en 30 dagars challange. 30 minuter motion om dagen. (Promenad, träning, simning, tömkörning)...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
14 286
Kropp & Själ Kan man lindra träningsvärk? Hur i så fall
Svar
0
· Visningar
402
Senast: Joyride
·
Kropp & Själ Igår åt jag och sambon middag - lax och sallad gjord på bl.a tomat, gurka, fetaost och melon. Han mår bra men när vi skulle sova började...
Svar
8
· Visningar
5 392
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Jaha, nu sitter jag här och har just insett att jag gått upp 15!!! kilo sen jag slutade träna när jag var gravid 2011 :arghh: Så nu...
Svar
1
· Visningar
530
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag upplever husläkarsystemet som opraktiskt. Jag jobbar 3 mil från mitt hem och där finns även husläkarmottagningen som jag är listad...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 678
Kropp & Själ Hallå! Jag har börjat utmana mina egna rädslor och misstro att min kropp inte kan, genom att våga göra lite "tokiga" saker med min...
2
Svar
25
· Visningar
2 145
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Någon som använder natural cycles som preventivmedel och vill dela med sig av sina erfarenheter? Fördelar/nackdelar osv
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon som gjort det? Ska tydligen finnas tester man kan beställa hem från Apoteket. Eller någon som vet något om sådana...
2
Svar
22
· Visningar
2 601
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag vet att man inte kan shoppa taxfree men iaf Arlanda skryter med att de är 20 % billigare än i city på sminket, så lönar det sig mer...
Svar
8
· Visningar
604
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Jag börjar undra om det är där jag har hamnat... Efter en del googlande och läsande så verkar jag ha många symtom som stämmer in. Någon...
Svar
0
· Visningar
762
Senast: 20032003
·
Kropp & Själ Någon här som är med i Viktkampen?
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Joyride
·
Kropp & Själ Lite vitsigt uttryckt med min startade tandtråd :D Men, jag har ett bekymmer. Mina tänder går sönder.. :( I huvudsak verkar det komma av...
Svar
9
· Visningar
6 209
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Kan tilläggas att jag har haft problem med detta knä tidigare efter en ridolycka. Det har dock varit bra ganska länge nu, men igår...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ En hel del kvinnor säger att de får ont över äggstockarna när de har ägglossning. Men "exakt" var sitter de? Om man t.ex. utgår från...
Svar
9
· Visningar
21 479
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp