Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

E
Avel Skulle vilja ha namn förslag för mitt kommande föl, e Cortado u Karina. Om det blir ett hingstföl vill jag att de börjar på C. Om det...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Sar
·
Avel Hej! På ridskolan står det en polsk ponny som är brännmärkt på ryggen. Jag tror hans nummer är 621 på vänster sida och 11 på höger...
Svar
13
· Visningar
2 150
Senast: Flames
·
Avel Undrar lite mer om denna hingst..!! Vad ni tycker om honom ? Speciellt intresserad av er som har sätt honom live, kanske har avkomma...
Svar
17
· Visningar
2 785
Senast: _Amazing_
·
Avel Hej! Ursäktar om det är fel ämne att posta detta inom, men jag sökte i forumet och hittade ingen "liknande" ståd så att säga. Jag är...
Svar
0
· Visningar
773
Senast: amcm
·
J
Avel Nu står det totalt jäkla stilla.. Håller på och gör en boxskylt och som vanligt blandar jag ihop U: och E: Vilken bokstav ska...
Svar
11
· Visningar
17 865
Senast: YW1966
·
H
Avel Hejhej ! Nu är man så långt kommen att man börjar fundera på att skaffa ett eget föl ! Vad skall man korsa med ? Vill ha en bra...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: _Amazing_
·
U
Avel Är nyfiken på min welshponnys farfar Cynorian Misty Prince. Någon som vet något om honom? Skulle va kul o höra lite om hans avkommor...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: Martenix
·
Avel Vad finns det att säga om honom och hans avkommor? Har googlat en del, men hittar inte så mycket. Om det beror på min avsaknad av god...
Svar
6
· Visningar
1 990
Senast: Kanel
·
Avel är inköpt till Sverige. Källa http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=1156451 Carlton Hill född 2007 e. Uphill u...
2
Svar
21
· Visningar
3 278
Senast: Anita HH
·
Avel Har stött på dessa herrar nu, den förstanämda är kastrerad och tävlar i hoppning och Pontiac som är far till Coffee verkar i avel...
Svar
14
· Visningar
5 617
Senast: Caramia
·
Avel Jag har sökt runt och letat men hittar inga svar... vet att han är reggad som Pinto men vad är han för ras/raser? Han är ju efter...
Svar
6
· Visningar
1 341
Senast: sussisus
·
Avel Ingen aning om tråden ligger rätt men börjar bli lite orolig för att min lille nye kanske är klapphingst. Han är 17 månader och har lika...
Svar
3
· Visningar
1 849
Senast: moonstruck
·
Avel Jag har vägt för och nackdelar med tidig kastrering och har bestämt mig för att kastrera mitt hingstföl så tidigt som möjligt. Gärna...
2
Svar
37
· Visningar
4 187
Senast: eigollet
·
Avel är inköpt till Sverige. källa http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=47816&a=Webster%20till%20svensk%20dressyrjunior...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Cat_and_rat
·
P
Avel Jag vill INTE få några svar om att man inte ska hålla på med korsningsavel eller avla varmblod för att få ridhäst o.s.v. Stoet är...
Svar
6
· Visningar
1 651
Senast: CK
·
Avel Jag vill släktforska på min hästs släktträd. Jag vet vad hans föräldrar heter mm men jag vet inget om dem?hur de såg ut och hur de...
Svar
2
· Visningar
1 720
Senast: Pazuzu
·
S
Avel Jag har ev tänkt att ta ett föl på mitt sto född 07, inte till våren men om nått år. Hon är idag runt 163 och väldigt smäcker i...
Svar
8
· Visningar
1 669
Senast: Karoliten
·
M
Avel Vet någon någonting om denna häst? Någon kanske som vet nåt om hur avkommorna blivit? Vad gjorde han? Resultat osv? Nu menar jag...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: KickiH
·
Avel Tydligen så är ju inte hästar halvsyskon om dom inte har samma mamma eller samma pappa OCH samma morfar. Så min fråga blir helt enkelt...
Svar
10
· Visningar
2 305
Avel Dressyr stammade 2 B. v. Belissimo M – Rubin-Royal- Feiner Stern gekört/licensed -Prämienhengst 6 Df. v. Burlington – Pik L – Grande...
Svar
3
· Visningar
1 821
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp